مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/12/01 14:10:48
کد خبر: 4579

دیدار رئیس سازمان نوسازی و مدیر عامل جامعه خیرین با خیر ملی حمید رضا شاه حسینی

خیر ملی حمید رضا شاه حسینی مدتی است به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه کتف در منزل بستری است در همین راستا مدیرعامل جامعه خیرین ، رئیس سازمان نوسازی و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران در منزل وی حضور یافتند و با این خیر نیک اندیش دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین ، مهندس راشکی معاون برنامه ریزی سازمان نوسازی ، نجفی افشار معاون مدیر عامل ، مهندس شریعتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران ،دکتر مهاجرانی رئیس کمیسیون بانوان ،مهندس ناجی مقدم عضو هیات مدیره مجمع کهگیلویه و بویر احمد  با حاج آقا شاه حسینی دیدار و گفتگو کردند .

حمیدرضا شاه حسینی نایب رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و خیّر  ملی مدرسه‌سازی است که سرمایه به دست آمده پس از سال‌ها فعالیتش را در عرصه مدرسه‌سازی ،ساخت بیمارستان ، کمک به زنان سرپرست خانوار ، ایتام و ... هزینه می‌کند و تا به امروز در نقاط مختلف کشور از جمله ایلام، کردستان ، تهران ، مازندران، شهرستان های استان تهران و ... اقدام به ساخت مدارس مختلفی کرده است. 

وی که توفیق کار خیر را مدیون همراهی های همسرش و دعای خیر پدر و مادر در این عرصه می داند علاوه بر ساخت مدرسه در نقاط محروم کشور بیمارستان هایی نیز برای خدمت به هموطنان محروم بنا کرده است . یکی از این بیمارستان ها ساخت اولین مرکز فوق تخصصی ام اس در اولین بیمارستان کشور ( سینا) است که می توان به جرات گفت مجهزترین مرکز فوق تحصصی ام اس در خاوریانه است که عملیات ساخت آن در سال 96 آغاز و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

حاج آقا شاه حسینی با اشاره به هزینه های بسیار بالای بیماران ام اس  می گوید: مقرر شده این بیمارستان سالیانه به 1000 بیمار نیازمند خدمات رایگان ارائه دهد و مرکزی آموزشی ، پژوهشی ، درمانی و توانبخشی باشد .

این خیر ، نیک اندیش که بنیانگذار بنیاد شاه حسینی نیز است تا به امروز مدارس بسیاری را به دانش آموزان محروم در نقاط کشور هدیه داده است .

برای ایشان طول عمر باعزت همراه با سلامتی را از درگاه خداوند مسئلت داریم.

نزاکت اللهیاری 

 

 


اشتراک گذاری