مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/11/19 12:24:07
کد خبر: 4558

تکمیل هنرستان حاج باقر حدادی تحقق آرزوی خیر و پدر دلسوز مدرسه سازی ایران

حمیدرضا خان محمدی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با حاج باقر حدادی خیر مدرسه ساز و فداکار برخواری دیدار کرد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس این سازمان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سفر یک روزه به استان اصفهان به همراه جمعی از مسئولین و خیرین با خیر مدرسه ساز حاج باقر حدادی دیدار کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این دیدار ضمن تقدیر از این خیر و پدر دلسوز برخواری گفت: خداوند متعال را شاکریم که انسان های شایسته و دلسوزی چون حاج باقر در کنار خانواده بزرگ مدرسه سازی ایران حضور دارند و این به ما انرژی مضاعفی می دهد، تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا به زودی شاهد تکمیل و افتتاح هنرستان حاج باقر حدادی عزیز باشیم.

حاج باقر حدادی خیر ۸۵ ساله فداکار و دلسوزی است که نه تنها ۳ میلیارد تومان دارایی کامل خود را برای ساخت هنرستانی در شهرستان برخوار هزینه کرده، خودش نگهبان پروژه، مسئول خرید و سرکارگر پروژه خود است و تنها در کارگاه مدرسه زندگی می کند.

گفتنی است چندی پیش وزیر آموزش و پرورش همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر این روز را به این خیر مدرسه ساز که برای فرزندان منطقه خود پدری می کند تبریک گفت.
 


اشتراک گذاری