مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/11/17 11:09:27
کد خبر: 4556

با حضور رئیس سازمان نوسازی و مدیر عامل جامعه خیرین انجام شد،

بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه عباس مصلی نژاد در اردبیل

مدرسه خیر ساز عباس مصلی نژاد با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، مدیر عامل جامعه خیرین ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل و جمعی از مسئولین اموزش و پرورش و سازمان نوسازی به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مدرسه 12 کلاسه خیر نیک اندیش عباس مصلی نژاد با حضور حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر دیروز دوشنبه 16 بهمن ماه  سال 1402 در اردبیل به بهره برداری رسید.

در این مراسم مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و نماینده خیر مدرسه‌ساز نیز بیان کرد: بنیاد مصلی‌نژاد ساخت فضاهای آموزشی را در سراسر کشور در دستور کار قرار داده و به غیر از ۲ استان، در سایر استان‌های کشور ۶۰ مدرسه را احداث و تحویل داده است.

وی از احداث ۲۲ مدرسه عشایری، ۲۲ خوابگاه دانشجویی و ساخت مجموعه‌های فرهنگی متعدد به همت خیر نام آشنا مصلی‌نژاد خبر داد و یادآور شد: انتظار می‌رود دانش‌آموزان در کنار تحصیل شایسته در این مدرسه، در حفظ و نگهداری از این سرمایه عظیم تلاشی جدی انجام دهند.

گفتنی است : مدرسه خیرساز مصلی‌نژاد اردبیل شامل 12 کلاس درس و سایت آزمایشگاه، کامپیوتر، کارگاه و سالن اجتماعات بوده  که در فضای یک‌هزار و 800 متر مربع در مدت 2 سال اجرایی و عملیاتی شده است.

شایان ذکر است : تاکنون به همت بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد در استان‌های مختلف کشور 60 مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری