مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/11/12 14:45:03
کد خبر: 4537

با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

تفاهم نامه احداث بزرگترین مجتمع هنرستانی کشور در شهر کاشان امضا شد

موسسه دارالاکرام ایتام حضرت ابوالفضل (ع) ، بزرگ ترین مجتمع هنرستانی کشور را با امکانات کامل در شهرستان کاشان احداث می‌کند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،تفاهم‌نامه احداث بزرگترین مجتمع هنرستانی کشور با تمامی امکانات جانبی توسط رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ،دکتر مجتبی ملا احمدی عضو هیات مدیره جامعه ، مهندس جعفری مدیر عامل  و جمالی مدیر موسسه دارالاکرام ایتام حضرت ابوالفضل (ع) امضا شد.
وزیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تقدیر از مشارکت قابل توجه خیرین در امر مدرسه سازی در دولت سیزدهم، بر تداوم همکاری با آموزش و پرورش در مدیریت و نگهداری مناسب مدارس احداثی تاکید کرد.
صحرایی با اعلام حمایت وزارت آموزش پرورش در ایجاد و زمینه، سپردن مسئولیت نگهداری مدارس به خیرین به عنوان بهترین و مطمئن‌ترین شرکای نظام تعلیم و تربیت، اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتقاد داریم مردم به خوبی می‌توانند در نگهداری فضاهای آموزشی و پرورشی به ما کمک کنند آمادگی هرگونه همکاری و رفع موانع در این خصوص وجود دارد.
در این نشست ، یکی از مدیران موسسه دارالاکرام ایتام حضرت ابوالفضل(س) کاشان ضمن ابراز خرسندی از نگاه وزیر آموزش و پرورش و اعتماد وی به خیرین در نگهداری مدارس تصریح کرد: خیرین همواره آمادگی و شایستگی مناسب برای کمک به مدرسه پس از احداث ساختمان، جهت نگهداری شایسته آن را دارند، موسسه حضرت ابوالفضل(س) نیز پس از احداث مجموعه هنرستانی کاشان آمادگی نگهداری و حمایت‌های لازم جهت ایجاد فضای مناسب برای آموزش دانش آموزان دارد.
مجموعه هنرستانی کاشان که در زمینی به مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع و در فضایی با وسعت ۹۰ هزار متر مربع ساخته می‌شود مشتمل بر ۵ هنرستان مجهز به تمامی امکانات بوده و در کنار آن کتابخانه، مسجد، مجموعه ورزشی، مجموعه خوابگاهی و مرکز آموزشی هنرآموزان مورد نیاز هنرستان‌ها پیش بینی شده است. بنابر گفته مدیران موسسه این مجموعه بزرگ هنرستانی ،که در نوع خود بزرگترین مجتمع آموزشی کشور محسوب می‌شود، در یک برنامه سه ساله با همت موسسه حضرت ابوالفضل(س) احداث خواهد شد.
گفتنی است: موسسه فرهنگی 'دارالاکرام' حضرت ابوالفضل (ع) کاشان با تاسی از سیره ائمه معصوم (ع) و به منظور حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست که به علت مشکلات مالی از تحصیل بازمانده‌اند، راه اندازی شده است.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری