مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/11/04 00:41:09
کد خبر: 4529

6 مدرسه بنیاد قلم‌چی در روستاهای خراسان رضوی افتتاح شد

۶ مدرسه بنیاد قلم‌چی در روستاهای چشمه‌رضا، حسین‌آباد، یده‌قو، معدن‌سیاه، آلاتمان و کل‌قری استان خراسان رضوی افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،در سلسله افتتاحیه‌های مدارس اهدایی بنیاد قلم‌چی به دانش‌آموزان استان خراسان رضوی، ۶ مدرسه در روستاهای چشمه‌رضا از توابع بخش رضویه مشهد، حسین‌آباد در شهرستان خوشاب، یده‌قو در شهرستان کلات، معدن‌سیاه در شهرستان بردسکن، آلاتمان در قوچان و کل‌قری در جلگه‌رخ تربت حیدریه، طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲ و ۳ بهمن ۱۴۰۲، افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، تکمیل ساخت این مدارس یک کلاسه، هر کدام با زیربنای ۵۵ مترمربع فضای آموزشی و ظرفیت میزبانی از ۳۰ دانش‌آموز، توسط بنیاد قلم‌چی انجام شده است. این مدارس از سال گذشته میزبان دانش آموزان بوده و اکنون به طور رسمی افتتاح شده است.

مراسم افتتاح مدارس یادشده، با حضور گروه اعزامی بنیاد قلم‌چی از تهران، مسئولان نمایندگی‌های سبزوار، کاشمر، قوچان، تربت‌حیدریه و خواف و مسئولان محلی (نوسازی مدارس و آموزش‌و‌پرورش رضویه، خوشاب، کلات، بردسکن، قوچان و جلگه‌رخ) با اهدای پکیج‌های لوازم التحریر به دانش‌آموزان برگزار شد.

گفتنی است :این مدارس، بخشی از پروژه مدارس ۲۲گانه روستایی در خراسان رضوی است که تکمیل ساخت آن توسط بنیاد قلم‌چی انجام شده و ۱۶ مورد آن طی دو سال گذشته افتتاح شده است. 

شایان ذکر است : تاکنون ۳۵۵ مدرسه (۱۲۴۳ کلاس درس) ساخته یا تکمیل شده توسط بنیاد قلم‌چی به بهره‌برداری رسیده است.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری