مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/11/03 10:33:55
کد خبر: 4518

به همت خیر نیک اندیش «حاج حسین اردستانی» انجام شد،

آغاز عملیات ساخت دبستان ۶ کلاس خیّرساز شهید سید رضی موسوی

آیین خشت‌گذاری دبستان ۶ کلاس خیّرساز شهید سید رضی موسوی برگزار شد


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، با توجه به‌ افزایش جمعیت در بخش جوادآباد روستای دمزآباد و لزوم پیش‌بینی امکانات لازم از جمله فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی پیرو پیگیری‌های مستمر اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز جوادآباد همچنین رئیس آموزش و پرورش آن منطقه و در راستای افزایش سرانه‌های آموزشی در مناطق با تمرکز جمعیتی بالا، صبح روز دوشنبه دوم بهمن ماه آیین خشت‌گذاری دبستان ۶ کلاس خیّرساز شهید «سید رضی موسوی» با حضور خیر گرانمایه «حاج حسین اردستانی»، جعفر شریعتی رئیس و مجید پیروزان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران،مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از آقای اردستانی خیّر محترم مدرسه‌ساز و تمام خیّرینی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: مضاعف شدن این اتفاق پرخیر و برکت احداث مدرسه با نام شهید والامقام سیدرضی بزرگوار و مزین شدن نام این فضا به نام این شهید در واقع جسم آموزش است که با روح تربیتی که ان‌شالله از این شهید متساعد خواهد شد، ترکیب شده است.
وی خطاب به دانش‌آموزان افزود: هرآنچه که اتفاق می‌افتد برای شما دانش‌آموزان است. همه معلمین، مربیان وکسانی که در این جلسه حضور دارند تلاش می‌کنند برای شما که ان‌شاالله به مرتبه‌ای از آموزش و تربیت برسید که بتوانید آینده کشور را با قدرت به پیش ببرید.
خیر گرانمایه نیز از مسئولین آموزش و پرورش مسعود بهرامی و سرکار خانم مرادی ،جعفر شریعتی رییس و مجید پیروزان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز به دلیل همراهی‌ها، هموار ساختن راه و تسهیل امور برای خیّرین جهت مدرسه‌سازی، تقدیر بعمل آورد.
شایان ذکر است؛ این مراسم خشت‌گذاری ساعت ۹ صبح امروز در جواد آباد، روستای دمزآباد، مدرسه ابتدایی نوید اسلام باحضور پرشور دانش اموزان، خیرین،و خانواده ی «مجید پیروزان » آغاز شد و در ادامه مراسمی در هتل شایان ورامین به میزبانی خیر گرانمایه حاج حسین اردستانی به صرف ناهار و با امضای دو‌تفاهم نامه خیری خاتمه یافت.


اشتراک گذاری