مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/11/03 10:20:14
کد خبر: 4517

به همت همسر و مادر شهیدان اسماعیلی منش؛

مدرسه ۱۴ کلاسه خیر ساز " ام سلام" شهر نصیرشهر شهرستان رباط کریم افتتاح شد

مدرسه خیر ساز "ام سلام" با ۱۲ کلاس و اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در شهر نصیرشهر شهرستان رباط کریم افتتاح و آماده بهره برداری شد


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، آئین افتتاح مدرسه خیر ساز ام سلام با حضور خیرین مدرسه ساز، مسئولین و دانش آموزان برگزار و برای بهره برداری آماده گردید.
بر اساس این گزارش، این  مدرسه با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال از سوی خیر ساز مدرسه ساز و همچنین زمین اهدایی از سوی شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر در بازه زمانی یک سال و نیم احداث شده است.
گفتنی است : این مدرسه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۳۲۰ متر مربع  با ۱۲ کلاس ،  ۷ اتاق های اداری، یک باب نماز خانه به مساحت ۱۰۰ متر مربع و دیگر ملزومات اداری و آموزشی احداث شده است.
شایان ذکر است : در این مراسم، خانم هاشمی دبیر کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، هادی سپهری کیا معاون مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، حسن همایون نسب رئیس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان رباط کریم، مهدی حسینی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم، امام جمعه شهر نصیرشهر، بخشدار مرکزی رباط کریم، نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر نصیرشهر و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری