مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/10/22 01:16:05
کد خبر: 4501

تولید "10 مستند جدید خیرین" مدرسه ساز شهر تهران با همکاری شبکه مستندسیما آغازشد

جلسه هماهنگی تولید 10 مستند خیرین مدرسه ساز شهر تهران با حضور مدیران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و مدیران شبکه مستند سیما صبح امروز در سازمان صدا و سیما برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در این جلسه آقایان دکتر ناصر قفلی رئیس و محمدرضا جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، اکبر ابراهیمی مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، زارع زاده رئیس شبکه مستند سیما و فریادرس قائم مقام شبکه مستند سیما، ترابی نماینده اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و فاطمه ناگهی مسئول روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران حضور داشتند.

براساس هماهنگی های به عمل آمده در این جلسه مراحل ساخت 10 مستند خیرین مدرسه ساز شهر تهران که از مدتی قبل مقدمات آن در حال انجام است از هفته آینده وارد مرحله اجرایی خواهد شد. این مستندها که به 10 خیر شاخص مدرسه ساز تهرانی اختصاص می یابد پس از تولید از شبکه مستند سیما و همچنین در سطح مدارس پایتخت به نمایش درمی آید.

لازم به یاد آوری است دوره اول این مستندها در سال گذشته تولید و اکران شد و علاوه بر شبکه مستند و سینما فلسطین در حدود 1500 مدرسه پایتخت به نمایش درآمد.

در تولید این مستندها اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران مشارکت خواهند داشت.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری