مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/09/21 13:57:59
کد خبر: 4448

مدرسه ۳ کلاسه حضرت خدیجه (س) گلمغان افتتاح شد

مدرسه سه کلاسه الحاقی خیری حضرت خدیجه(س) باحضور فرماندار شهرستان اردبیل، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، سرپرست نوسازی مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ، سایر مسئولان شهرستانی و دانش آموزان مدرسه افتتاح شد.


در این مراسم مهندس شیرین نژاد سرپرست این اداره کل گفت: با توجه به بازدید خیر محترم جناب آقای رضاخانی از مدرسه حضرت فاطمه زهرا (س) و کمبود فضای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان، تصمیم بر احداث مدرسه الحاقی در کنار آن مدرسه گرفته شد که با مشارکت خیر محترم و اعتبارات ملی این مدرسه احداث و به بهره برداری رسید.

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل افزود: این مدرسه با زیربنای 170مترمربع شامل سه کلاس درس و یک نمازخانه می باشد که تحویل دانش آموزان عزیز می گردید.

شیرین نژاد بیان کرد: به علت تراکم بالا دانش آموزان و کمبود فضا آموزشی در منطقه گلمغان دو مدرسه الحاقی به تکمیل و به بهربرداری رسیده است.

قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل بیان کرد: با توجه به کمبود مدرسه در مناطق محروم می بایست توجه بیشتری به این مناطق شود از این رو تصمیم داریم مدارس خیری احداثی در آینده را در مناطق محروم شهری بنا کنیم.

 
 
 

اشتراک گذاری