مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/09/14 11:47:57
کد خبر: 4423

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین بهره برداری از مدرسه خیریه سرای ایرانی در پردیسان قم ؛

مدارس رکن اصلی پیشرفت و تمدن سازی نوین ایران اسلامی هستند

واگذاری و مولدسازی دارایی‌ها، از جمله راهکارهایی است که بر اساس آن می‌توان اعتبارات لازم را برای طرح‌های عمرانی و هزینه‌های جاری تأمین کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین بهره برداری از مدرسه خیریه سرای ایرانی در پردیسان قم ضمن تقدیر از زحمات خیرین جهت مشارکت در طرح های عمرانی و ساخت مدارس کشور اظهار داشت: مدارس رکن اصلی پیشرفت و تمدن سازی نوین ایران اسلامی هستند به همین جهت در تامین اعتبار منابع مورد نیاز ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی کشور همکاری و آمادگی خود را اعلام می کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: تلاش می‌کنیم منابع لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام را به زودی تامین کنیم؛ اکنون 980 طرح بزرگ در سطح کشور داریم که قابلیت بهره‌برداری دارد و سعی ما آن است که تا پایان سال آینده افتتاح شوند. کشور نیازهای متنوعی دارد، مردم از ما نمی‌پذیرند که بگوییم منابع نبود و کار انجام نشد، ما در دولت سیزدهم نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفتیم و افتتاح طرح‌های گسترده در سطح کشور نمادی از تلاش صورت گرفته‌ است.

منظور با اشاره به این که بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برای انجام طرح‌های مورد نظر خود می‌توانند درآمدزایی داشته باشند، ادامه داد: واگذاری و مولدسازی دارایی‌ها، از جمله راهکارهایی است که بر اساس آن می‌توان اعتبارات لازم را برای طرح‌های عمرانی و هزینه‌های جاری تأمین کرد.

معاون رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: تکمیل بیمارستان‌ها و مدارس در حال ساخت به‌ ویژه آنهایی که با کمک خیرین انجام می‌شود در اولویت دولت است. در مجموع حدود هفت هزار میلیارد تومان طرح‌های نیمه‌تمام داریم که منابع آن باید بزودی تکمیل و این طرح ها در اسرع وقت به ملت شریف ایران هدیه شود.


اشتراک گذاری