مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/09/14 11:32:36
کد خبر: 4421

سلیمی آشتیانی در آیین بهره برداری همزمان ۶۷ کلاس درس ویژه دانش آموزان مدارس استثنایی سراسر کشور ؛

لذت مدرسه سازی برای دانش آموزان نیازمند خدمات ویژه، مضاعف است

مؤسس انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی کشور: تردیدی نیست که پروردگار متعال، نظر عنایت ویژه ای به خیرین مدرسه سازی که برای دانش آموزان نیازمند خدمات ویژه مدرسه می سازند، دارد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  هاشم سلیمی آشتیانی مؤسس انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی کشور که امروز در آیین افتتاح همزمان هشت مدرسه استثنایی کشور در قم سخن می گفت، با اشاره به روایتی از حضرت مولا امیرالمؤمنین (ع)، اظهار داشت: بر اساس این روایت، انسان ها در دنیا یا اهل فروش اند و یا اهل خرید و البته چه زیباست که این خرید یا فروش، در راه کسب رضای الهی باشد.

وی با تأکید که فرصت های دنیا زودگذر است و باید آن ها را درک کرد و مغتنم شمرد، اضافه کرد: نباید فراموش کرد که ناگهان چقدر زود، دیر می شود.

مؤسس انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی کشور سپس مخاطبان خود را به این جمله توجه داد که «هر که از پول بگذرد، می تواند از پُل نیز عبور کند.»

وی افزود: همه بدانیم اگر کسی برای خدا خرج کند، خداوند نیز برای او ضرب می کند و همه چیز چند برابر می شود.

سلیمی آشتیانی همچنین خاطر نشان کرد: شیرینی و لذت عرصه مدرسه سازی تا آن جاست که هر کسی وارد این عرصه شده است، هیچ گاه از آن خارج نمی شود.

مؤسس انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی کشور ادامه داد: تردیدی نیست که پروردگار متعال به خیرین فعال در عرصه مدرسه سازی برای دانش آموزان نیازمند خدمات ویژه، عنایت ویژه ای خواهد داشت.

سلیمی آشتیانی با بیان این که همه انسان ها در بین دو اجبار تولد و مرگ خود زندگی می کنند، یادآور شد: البته در بین این دو اجبار، همه مختارند تا نوع زندگی خود را انتخاب کنند و چه خوب که همه بتوانند از این امتحان الهی سربلند بیرون بیایند.

گفتنی است در حوزه مدارس استثنایی امروز 8 مدرسه (در استانهای آذربایجان غربی دو مدرسه، هرمزگان سه مدرسه، قم، گلستان و کرمان هر کدام یک مدرسه) در قالب ۶۷ کلاس و زیربنای ۵۷۱۸ متر مربع و در دو هفته گذشته یک مدرسه در یاسوج افتتاح شد و یک مدرسه جدید هفته آینده در ایلام افتتاح خواهد شد که در مجموع تعداد مدارس استثنایی جدید بهره برداری شده به 10مدرسه می رسد.

همچنین در دولت سیزدهم 85 مدرسه با 523 کلاس و زیر بنا ۵۷۴۸۵ متر مربع و در دوازده ماه گذشته 46 مدرسه با 300 کلاس درس و زیربنای 30449 مترمربع به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است:  52 مدرسه با 285 کلاس و زیر بنای ۳۸۳۳۸ متر مربع پروژه های در دست اجرا می باشد.


اشتراک گذاری