مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/09/07 10:51:25
کد خبر: 4405

آغاز عملیات ساخت مدرسه 6 کلاسه خیر ساز بنیاد علوی در اردبیل

عملیات ساخت مدرسه 6 کلاسه خیر ساز با حضور حاج آقا قران نویس ،رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، طی مراسمی به مناسب هفته بسیج با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیرکل آموزش و پرورش، سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل، فرماندار شهرستان اردبیل و سایر مقام شهرستانی آیین احداث دو مدرسه با ۱۸ کلاس درس با مشارکت بنیادعلوی و اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل در شهرک نیروی انتظامی و شهرک کارشناسان اردبیل برگزار شد.

 در این مراسم شیرین نژاد سرپرست این اداره کل  گفت: مفتخریم در روز بسیج آیین کلنگ زنی 2 مدرسه را انجام دهیم، یکی از این مدارس 12 کلاسه و از محل اعتبارات ملی، تخریب و بازسازی و دیگری مدرسه 6 کلاسه با مشارکت 30 میلیارد ریالی بنیاد علوی انجام خواهد شد.

شیرین نژاد ضمن تشکر از قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خاطرنشان کرد: از حیث تکریم خیرین در سطح کشور، استان اردبیل جزء برترین استان ها به حساب می آید و همچنین در حال حاضر پروژه خیری بلاتکلیف و رها شده در استان وجود ندارد.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: پروژه دارالفنون بعنوان بزرگترین پروژه آموزشی استان و از لحاظ معماری و کیفیت اجرایی جزء پروژه های بی نظیر کشور می باشد که به همت بانک پاسارگاد در حال اجرا می باشد و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین وی افزود: نقاط شهری شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و اصلاندوز الویت های اصلی برای اجرای پروژه های جدید است و از این رو در حال بررسی توافقی با قرارگاه امام حسن (ع) برای احداث 100 کلاس درس در شهرستان اردبیل می باشیم.

سرپرست نوسازی مدارس استان گفت: در سطح شهرستان اردبیل 142 کلاس در حال اجرا می باشد که اکثریت این پروژه ها بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

در این مراسم اعتماد فرماندار شهرستان اردبیل نیز گفت: براساس میانگین سرانه آموزشی شهرستان در وضعیت نامناسب قرار دارد به این منظور طبق برنامه ریزی های انجام شده در طول سه سال آینده قرار بر احداث 1000 کلاس درسی داریم.

همچنین قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل، بیان کرد: همکاری اداره کل نوسازی مدارس در تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری جای تشکر و قدردانب دارد و امید برآن داریم که در طول سه سال آینده بتوانیم 300 کلاس درس با یاری خیرین مدرسه ساز در سطح استان اردبیل به کمک اداره کل نوسازی مدارس به بهره برداری برسانیم.


اشتراک گذاری