مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/04/04 07:38:39
کد خبر: 4178

محسن رحمان سرشت خیر نیک اندیش مدرسه ساز؛

مدرسه سازی منشاء خیر و برکت است

در 93 سالگی هم هنوز سودای ساخت مدرسه دارد. می گوید ساخت مدرسه منشاء خیر و برکت است. یعنی امروز با سرمایه گذاری آینده کشور را با همین دستانت می سازی.


می گوید مسیر موفقیت امروز برای جوانان هموار است و آنها می توانند با ساخت مدرسه در ساخت آینده کشور سهیم باشند. او هم مثل هزاران خیر مدرسه سازی است که زندگی اش را وقف این کار کرده است. خیرانی که لذت را در خشت به خشت دیوار مدرسه ای می بینند که با دستان آنها بالا می رود. حالا نام او هم در کنار خیرانی است که مدرسه ساختند و برای همیشه نام نیک از آنها به یادگار می ماند. کسانی که چند نسل بعد وقتی پشت نیکمت و میز مدرسه ای که آنها ساخته اند می نشینند رمز موفقیت در زندگی شان را مدیون خیرین  مدرسه ساز می دانند.

به گزارش خبرنگار جامعه خیرین  مدرسه ساز ، محسن رحمان سرشت در 40 سالگی وارد دانشکده حقوق شد و  حالا این وکیل دادگستری در 93 سالگی نامش  در کنار بزرگان  مدرسه ساز قرار دارد. او تا به امروز سه مدرسه بنا کرده و در این خصوص می گوید: اواخر سال 98 بود که تصمیم گرفتم دو مدرسه در شهریار و بهارستان که نیاز زیای به فضای آموزشی داشتند  بنا کنم . بعد از امضای تفاهم نامه کار شروع شد و اولین مدرسه را به نام خواهرم محبوبه رحمان سرشت ساختم و دومین مدرسه را نیز به نام خواهر زاده ام مینو مطلبی ساختم.

وی ادامه می دهد: مدرسه ای که به نام خواهرم ساختم   6 کلاسه است و در منطقه شهریار در 800 متر مربع با ظرفیت 250 دانش آموز به بهره برداری رسید. همچنین دومین مدرسه هم با مشارکت سازمان نوسازی مدارس سال 99 به بهره برداری رسید. بعد از آن هم مدرسه دیگری به نام شوهر خواهرم مطلب مطلبی ساختم و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادم.

این خیر نیک اندیش می گوید:‌مدرسه سازی منشاء خیر و برکت است و باید به این کار به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کرد. سرمایه ای که چند دهه بعد نتیجه خواهند داد وکشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می دهند. به جوانان توصیه می کنم که در این مسیر گام بردارند . به اعتقاد من مدرسه سازی یکی از بهترین کارهای خیرخواهانه است و باید این مسیر را نسل های آینده ادامه بدهند.


اشتراک گذاری