مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/03/17 19:53:19
کد خبر: 4155

هنرستان ۱۲ کلاسه تمام خیرساز «زنده یاد احمد محمدی» به بهره برداری رسید

هنرستان ۱۲ کلاسه تمام خیرساز «زنده یاد احمد محمدی»در شهرستان گنبد کاووس با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، در آیین افتتاح این مدرسه گفت: طرح شهید عجمیان یکی از طرح‌های جهادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی است که با هدف بهسازی و شاداب سازی فضاهای آموزشی در سطح کشور در ۲ فاز اجرایی وعملیاتی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ هزار گروه جهادی در قالب طرح شهید عجمیان در سطح کشور اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۰ هزار مدرسه تحت پوشش خدمات بهسازی و شاداب سازی قرار خواهند گرفت و بر این اساس فاز دوم این طرح از خردادماه تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وحید فراهی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت گسترده خیّرین در امر مقدس مدرسه سازی در استان گلستان گفت: پروژه ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با زیربنای دو هزار و 170 مترمربع فضای آموزشی در سه طبقه شامل فضاهای جانبی، نمازخانه، سرایداری، کتابخانه، اتاق رایانه، سالن اجتماعات، کارگاه خیاطی و آتلیه نقشه کشی می باشد که با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد تومان به صورت تمام خیّری توسط خیّر نیک اندیش امین اله محمدی به نام پدر عزیزشان زنده یاد احمد محمدی نام گذاری  و احداث گردید.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری