مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/12/27 23:24:30
کد خبر: 4065

به همت خیر نیک اندیش حاج عبدالمجید کریمی انجام شد؛

آغاز عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهیدان حاج قاسم سلیمانی

عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به همت خیر نیک‌اندیش حاج عبدالمجید کریمی و با حضور نماینده خیر حاج محمود الحایکی به زمین زده شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به همت خیر نیک‌اندیش حاج عبدالمجید کریمی و با حضور نماینده خیر حاج محمود الحایکی و هیئت همراه، نسیمی مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اصفهان، ذاکران معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان اصفهان، عبدیزدان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، دهقانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش، معاونین، کارشناسان اداری و مردم شهیدپرور روستای کوهان به زمین زده شد.

در این مراسم نسیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه خیرین بحرینی بیان داشت: به لطف اهل‌بیت علیه‌السلام خیرین نیک‌اندیشی از خارج از کشور و از کشورهایی چون بحرین، کویت و... نگاه ویژه‌ به امر خیر مدرسه‌سازی در کشور ما دارند و این اهل‌بیت علیه‌السلام هستند که پایه‌گذار این امور خیر بوده و هستند.
وی در ادامه بیان داشت: وجود اهل‌بیت علیه‌السلام باعث می‌شود که این نزدیکی و همدلی و همفکری که بین ملت‌های مختلف است بیشتر و بیشتر شود و ان‌شالله مرزهای کنونی محو خواهد شد و پیوند ملت واحد اسلامی که بر اساس شیعه است، به زودی با آرزوی تعجیل در فرج امام زمان (عج) پیاده‌سازی خواهد شد.
هم‌چنین شایان ذکر است اجرای گروه تواشیح، دکلمه‌خوانی به زبان عربی و پخش محتوایی با مضمون بزرگداشت روز شهدا و گرامیداشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

گفتنی است : در پایان این مراسم ، از زحمات خانم هاشمی دبیر کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و آقای سجادی نیز تقدیر تشکر بعمل آمد.


اشتراک گذاری