مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/03/02 05:27:07
کد خبر: 403

حاج حسن فتحعلی خیر اصفهانی به دیار باقی شتافت

خیر نیک اندیش مدرسه ساز اصفهانی حاج حسن فتحعلی به دیار باقی شتافت.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه سازکشور، حاج حسن فتحعلی که عمر گرانبهای خویش را صرف مدرسه ساز و ارائه خدمت به دانش آموزان محروم استان اصفهان کرد بدلیل کهولت سن و عارضه قلبی در گذشت.

به همین منظور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز استان اصفهان به نمایندگی از خیرین مدرسه ساز این استان پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

دولت جاوید یافت هر که نکونام زیست

اندوه ناشی از فقدان بزرگاني که شکوه شخصیت آنان در طی سال های متمادی سایه گستر جامعه ي ما بوده، بسی سنگین و طاقت فرساست و چنین ضایعه ای برای مردمی که در سیمای پاکان و نیکوکاران، تفسیر نشانه های روشنی و راستی را به تماشا نشسته اند بسی گران تر و غمبارتر است.

اینک در هاله ای از بهت و ماتم آموزگار بزرگ سخاوت و خیرخواهی، اسوه ي لحظه های شور انگیز و ناب نیکوکاری و خدمت فرهنگی ، شادروان زنده یاد حاج حسن فتحعلی  به راهی سر سپرده که عمری در اشتیاق آن بال و پر می زد. انسان روشن ضمیری که آنی چشم از جاذبه های بی مثال آسمان برنگرفت و زندگی شرافتمندانه ي خویش را در انس با دلبستگی های زود گذر زمینی تلف نکرد تا در چنین روزی دست همه ي سوگواران و حق شناسان راهش بر سینه های سوخته و پیشانی های حسرت قرار گیرد.

  بدون شک آن چه روح پرفتوح آن فقید سعید  را بیشتر به وجد می آورد این که همه ي وارثان پاکی و صاحب دلان خوبی، سرمشق زیبا و جاودان زندگی و منش بزرگوارانه ي او را با قلم عشق دوباره و هماره بنگارند و بزرگراه سرسبز باقیات و صالحات را به سمت افق روشنایی و رستگاری پر رونق نگاه دارند.

این جانب و همکارانم با دل و جانی آکنده از تأسف و تأثر ضایعه ي درگذشت این انسان والا و شخصیت ارزشمند اجتماعی را به خانواده، بستگان، عموم خیرین و خادمان و اهالی فرهنگ و عموم مردم دانش دوست اصفهان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند کریم برای آن فقید سعید رحمت و غفران و برای عموم بازماندگان و ادامه دهندگان راهش صبر و اجر مسألت مینمایم.

زهره میردامادیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان


اشتراک گذاری