مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/12/02 07:27:30
کد خبر: 4010

با حضور صدها دانش آموز دختر مقطع متوسطه مدارس شهر تهران؛

مستند تلویزیونی خیرین مدرسه ساز ناصر قفلی و حاج اکبر ابراهیمی در سینما فلسطین اکران شد

مستند تلویزیونی خیرین مدرسه ساز ناصر قفلی و حاج اکبر ابراهیمی امروز با حضور صدها دانش آموز دختر مقطع متوسطه مدارس شهر تهران و این خیرین مدرسه ساز و جمعی از مدیران مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در محل سینما فلسطین تهران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز این دو مستند 30 و 40 دقیقه ای نگاهی هنرمندانه به ابعاد مختلف فعالیت های خیرخواهانه این دو خیر مدرسه ساز دارد که با هدف اشاعه فرهنگ مدرسه سازی از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و زیر نظر شبکه مستند سیما تولید و اکران شده است. براساس برنامه ریزی های انجام شده اکران دو مستند دیگر خیرین فردا در سینما فلسطین انجام خواهد شد. ضمن آنکه از روزهای آینده اکران این دو مستند و 8 مستند دیگر در 4 هزار مدرسه شهر تهران انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است در این مراسم علاوه بر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و اکبر ابراهیمی مشاور و نماینده وزیر در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، علی رضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، نعمت بنی آدم رئیس و محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و دیگر اعضای هیات مدیره مجمع تهران و علی شهاب الدین تهیه کننده این مستندها حضور داشتند.
در این مراسم همچنین مسابقه "دانش آموزان و خیران مدرسه ساز" برگزار شد. در این مسابقه دانش آموزان حاضر در مراسم پس از مشاهده مستند این خیرین برداشت خود را از محتوای فیلم ها را در اختیار برگزارکنندگان مراسم قرار دادند.
به نظر می رسد با برگزاری این مراسم و تولید این مجموعه مستند روند ساخت فیلم های خیرین مدرسه ساز وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

اشتراک گذاری