مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/11/22 12:40:06
کد خبر: 3994

با مشارکت بنیاد علوی، شرکت ملی نفت ایران و اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل؛

مدرسه ۶ کلاسه شهید بالازاده تازه کند انگوت افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه شهید بالازاده که با مشارکت بنیاد علوی، شرکت ملی نفت ایران و اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل آحداث شده است، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل؛ این مراسم با حضور نماینده مردم شهرستان های انگوت و گرمی، معاون امور عمرانی استانداری، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ، نمایندگان بنیاد علوی و شرکت ملی نفت ایران و مسئولان محلی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم و در حاشیه بازدید از این مدرسه سید احد شیرین نژاد سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل ضمن گزارش به حاضرین در افتتاح ، خاطر نشان کرد: این مدرسه با 6 کلاس درس در دو طبقه با زیر بنای 801 متر مربع و با 140 متر طول دیوار کشی و 600 متر مربع محوطه سازی احداث شده است.

وی افزود: برای تکمیل این مدرسه بنیاد علوی و شرکت ملی نفت ایران با اداره کل نوسازی مدارس استان مشارکت کرده اند که در کل مبلغ 120 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

شیرین نژاد بیان کرد: از نماینده محترم شرکت نفت ایران آقای مهندس مروتی و نماینده بنیاد علوی آقای مهندس جاهد که در تکمیل این پروژه با جدیدت در کنار ما بودند و نقش مهمی در به سرانجام رسیدن این مدرسه داشتند قدردانی میکنم و امیدوارم در دیگر پروژه ها نیز کمک حال ما باشند.


اشتراک گذاری