مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/10/11 07:03:47
کد خبر: 3906

احداث مدرسه ۳ کلاسه خیر ساز در روستای کولانکوه

با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، خیرین و اعضای انجمن اسلامی، اصناف و بازایان تهران به همت خیر مدرسه ساز آقای عبدالامیر فولادزاده، احداث مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستای کولانکوه آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل ضمن خیر مقدم به تمامی خیرین و مهمانان گرامی، گفت: مدرسه سه کلاسه روستای کولانکوه به همت خیر بزرگوار حاج عبدالامیر فولازاده ساخته خواهد شد و انشالله تا مهر سال آینده مورد استفاده دانش آموزان این روستا قرار خواهد گرفت.

حسن محمدی ادیب با بیان اینکه ساخت این مدرسه باعث خواهد شد تا دانش آموزانی که به دلیل نبود مدرسه متوسطه اول ترک تحصیل میکردند، در این مکان به تحصیل خود ادامه دهند، اظهار داشت: در این روستا علی رغم محرومیت های زیادی که وجود دارد، استعدادهای علمی زیادی تحویل کشور داده اند از جمله دکتر عبدلی سازنده واکسن کرونا برکت، که امیداوریم با همت خیرین این استعدادها کشف و شکوفا شوند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز با بیان اینکه خدا را شاکریم بعد از چندین سال میزبان خیرین بزرگوار که همچون خانواده ما می باشند، هستیم اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که در کشور و استانی زندگی می کنیم که دارای مردمانی بسیار مهربان و خیر هستند، بطوری که در استان اردبیل علاوه برا اینکه جز استان های نمونه در بحث مدرسه سازی به حساب می آید، تمامی دانش آموزان مبتلا به سرطان تحت پوشش خیرین قرار دارند و ریالی در این خصوص هزینه به خانواده ها تحمیل نمی شود.

در ادامه خیر مدرسه ساز حاج عبدالامیر فولازاده طی سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از میزبانی مسئولین آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس اردبیل، اظهار داشت: این مدرسه، سومین مدرسه ای خواهد بود که در استان اردبیل به نیت امام موسی ابن جعفر(ع) کلنگ زنی خواهد ش.

لازم به ذکر است آقای عبدالامیر فولادزاده پیش از این مدرسه 5 کلاسه امام حسین(ع) مرادلو ارشق و مدرسه 3 کلاسه امام حسین(ع) کورائیم نیر را احداث کرده است.


اشتراک گذاری