مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/31 04:40:39
کد خبر: 390

مدیر آموزش وپرورش قشم :

چهارمین مدرسه خیر ساز قشم مهرماه ۹۶ به بهره برداری می رسد

پور اشرف گفت: چهارمین مدرسه خیرساز در قشم، مهرماه ۹۶ در روستای هلر در زمینی به مساحت دو هزار و ۹۰۰ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از خبرگزاری مهر ؛  بهرام پور اشرف با اذعان اینکه در سایه اعتماد مردم به دولت، حضور خیرین در ساخت کلاس و مدرسه پررنگ تر شده است، اظهار داشت: دبستان دخترانه روستای هلر به عنوان دومین مدرسه خیر ساز این روستا که روند ساخت آن در سال جاری  آغازشده است، در مدت شش ماه و در ابتدای سال تحصیلی آینده به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد:  این مدرسه  پس از مدارس روستاهای گیاهدان، حضرت فاطمه هلر و درگهان، چهارمین مدرسه ای  که به صورت کامل توسط خیرین آن روستا ساخته شده است.

پوراشرف افزود: این دبستان شش کلاسه در زمینی به مساحت دو هزار و ۹۰۰ متر مربع با ۵۵۰متر زیر بنای آموزشی ساخته می شود که هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ریال برای ساخت آن تخمین زده شده است.

مدیر آموزش وپرورش قشم با بیان اینکه خیرین در ساخت کلاس درس برای مدارسی که با کمبود فضای آموزشی استاندارد مواجه بودند نیز مشارکت فعال داشته اند، خاطر نشان کرد: برخی مدارس به علت تخریبی بودن، استفاده از کانکس و افزایش جمعیت دانش آموزی با کمبود کلاس درس مواجه بودند که در این زمینه نیز خیرین دلسوز این جزیره به کمک آموزش و پرورش آمدند و در روستاهای مختلف به ساخت کلاس درس استاندارد مبادرت کردند.

پور اشرف خاطرنشان کرد: روستا های کوشه کاروان، رمکان، توریان، قشم، طولا، باغ بالا، کووه ای، لافت و برخی روستاهای دیگر از جمله روستاهایی هستند که خیرین اقدام به ساخت کلاس درس در مدارس نموده اند.

نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری