مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/27 07:08:52
کد خبر: 387

خیر مدرسه ساز رضا گل نراقی ساخت مدرسه در منطقه یک تهران را آغاز کرد/ هرچه دارم از مادرم است

رضا گل نراقی خیر مدرسه ساز منطقه یک تهران سال 1324 در تهران متولد شد. در 4 سالگی پدرش را از دست داد. مادر وی بعد از فوت همسر برای فرزندانش هم مادر بود و هم پدر. به همین دلیل است که رضا گل نراقی خود را مدیون مادر می دادند و می گوید: من هر چه دارم از مادرم دارم. گفتگوی ما را با این خیر نیک اندیش را بخوانید.



رضا گل نراقی خیر نیک اندیش مدرسه ساز، انگیزه اش از ورود به کار خیر را علاقه مادرش به انجام کارهای خیر عنوان کرد و گفت:من در چهار سالگی پدرم را از دست دارم. مادرم برای تربیت و به ثمر رساندن من، برادر و خواهرانم بسیار زحمت کشید. به انجام کارهای خیر علاقه زیادی داشت. همیشه مشوق ما برای انجام کارهای خیر و عام المنفعه بود.
تا اینکه تحصیل را با حمایت های مادرم به پایان رساندم و دانپزشک شدم. حالا با گذشت سالها از روزهای کودکی و جوانی، توانستم زمینه انجام کار خیر را مهیا نمایم و به توصیه مادرم عمل کنم و قدم در کار خیر بگذارم.
هیچ کاری بهتر از ساخت مدرسه نیست
"رضا گل نراقی" در ارتباط با کار خیر مدرسه سازی گفت: هیچ کاری را بهتر از ساخت مدرسه برای دانش آموزان این مرز و بوم ندیدم.با توجه به اینکه سهم بزرگی از این تفکر نیک اندیشی مرهون تفکرات مادرم است،تصمیم دارم مدرسه احداثی را به نام مادرم نامگذاری کنم. شاید با اینکار گوشه ای از زحماتش را جبران کنم.
"گل نراقی"خیر نیکوکار منطقه یک تهران در پایان به کسانی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند گفت: به نظر من  بهترین و اصیلی ترین کار خیر مدرسه سازی است. چرا که از مدرسه سازی بیخ و بن فرهنگ یک جامعه ساخته می شود و به صورت ریشه ای به فرهنگ جامعه کمک می کند.
فاطمه ناگهی


اشتراک گذاری