مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/09/14 17:33:24
کد خبر: 3861

«حسین علیمرادی»راهی نو در مسیر مدرسه سازی به وجود آورد/اهدای نشان خیرین مدرسه ساز به «امیرعلی علیمرادی» فرزند این جهادگر نیکوکار

دکتر قفلی اظهار داشت : حسین علیمرادی ،یک جوان پرشور و علاقه‌مند به وطن بود که تحولی ماندگار و راهی نو در عرصه مدرسه سازی شد به وجود آورد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دکتر ناصر قفلی در مراسم نکوداشت سالگردجهادگر شهید مدرسه‌سازی «حسین علیمرادی» که صبح امروز 14 آذر ماه سال 1401 در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور باحضور خانواده ان مرحوم ، خیرین مدرسه ساز و مسئولین سازمان نوسازی مدارس کشور  برگزار شده بود اظهار داشت :علی مرادی هیچوقت نخواهد مرد و نام و یاد او همواره پاینده و جاودان است.

وی افزود: هرچند مرگ تلخ است اما گاهی انسان ها را بزرگ و جاوید می‌کند؛ علیمرادی یک جوان پرشور و علاقه‌مند به وطن بود که تحولی ماندگار و راهی نو در عرصه مدرسه سازی شد به وجود آورد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ادامه ،با اهدای نشان خیرین مدرسه ساز به «امیرعلی علیمرادی» فرزند این جهادگر نیکوکار، وی را به عنوان کوچکترین عضو جامعه خیرین مدرسه ساز معرفی کرد. 

در پایان این مراسم ، همچنین از سردیس زنده یاد «حسین علیمرادی» نیز همزمان با ایام سومین سالروز عروج شهادت گونه وی رونمایی شد.

گفتنی است :مرحوم حسین علیمرادی جوان ۲۴ ساله‌ای بود که فعالیت‌های خود را با یک خیریه دانشجویی آغاز کرد و با راه‌اندازی موسسه «دست‌یاری به دشت‌یاری» آغازگر مسیر مدرسه‌سازی در منطقه محروم دشت یاری در سیستان و بلوچستان شد که متاسفانه در جریان بازید از همین منطقه در 8 آذر 1398 در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.


اشتراک گذاری