مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/09/13 10:45:30
کد خبر: 3858

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی برگزار شد

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی در ارومیه مرکز این استان با حضور جمعی از خیرین برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،  بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی با حضور مسئولین و جمعی از خیرین در ارومیه برگزار شد.

 حمیدرضا خان محمدی سرپرست سازمان نوسازی مدارس دراین مراسم گفت: حضور پررنگ خیرین در عرصه مدرسه سازی جلوه‌ای از مردمی بودن امور تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد پروژه‌های آموزشی استان با مشارکت خیرین ساخته می‌شود، گفت: هدف ما این است که تمامی پروژه‌های مدرسه‌سازی توسط مردم و خیرین در کشور صورت گیرد.

خان محمدی اظهار کرد: در راستای تکمیل پروژه‌های مشارکتی درصدد هستیم تا با فروش املاک مازاد و استفاده از ظرفیت خیرین یک جهش در نهضت مدرسه سازی داشته باشیم.

وی با تاکید بر احیای فعالیت‌های جهادی در مدارس، اظهار کرد: در بحث مدرسه‌سازی، مدرسه‌یاری و تعمیر نگهداری فضاهای آموزشی باید در بین اولیای دانش‌آموزان انگیزه مشارکت را افزایش داد و از حضور افراد صاحب فکر و ایده‌پرداز انقلابی بیش از پیش بهره گرفت.

سرپرست سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: ماندگاری در اذهان دانش آموزان یکی از مهمترین رویکردهای کار خیر در مدرسه سازی است.

خان‌محمدی اضافه کرد: ما از تمام خیرین مدرسه ساز می‌خواهیم تا در کنار مدارس احداثی خود حضور داشته باشند و بعد از احداث نیز معلمان و اولیای مدرسه را یاری کنند.

 


اشتراک گذاری