مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/09/13 08:10:15
کد خبر: 3856

به همت خیر نیکوکار «محمود جمالی»

طرح جامع احداث هنرستان‌های شهرستان کاشان بررسی شد

طرح جامع احداث هنرستان‌های موردنیاز شهرستان کاشان با همت و مشارکت خیر مدرسه ساز، در حضور وزیر آموزش و پرورش بررسی شد


 طی جلسه‌ای با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و اکبر ابراهیمی مشاور وزیر در امور خیرین، طرح جامع احداث هنرستان‌های مورد نیاز شهرستان کاشان با همت خیر نیکوکار «محمود جمالی» بررسی شد.

وزیر آموزش و پرورش در این نشست ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند خیر نیکوکار، گفت: این پروژه جامع بدیع و بسیار خوب می تواند به عنوان یک طرح ملی، قطب مهارت آموزی کشوری در رشته‌های جدید و حتی مرکز تربیت مربی و استادکار شود.

براساس این طرح مقرر است یک مجموعه آموزشی متشکل از 6 هنرستان فنی و حرفه‌ای با زیربنای 80 هزار مترمربع مجهز به کارگاه‌های رشته‌های متنوع و جدید، تجهیزات مدرن و براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا با همت خیر نیکوکار مدرسه ساز «محمود جمالی» ساخته شود که براساس زمان بندی بهره‌برداری کامل تا 5 سال آینده پذیرای 4000 هنرجو خواهد بود.

درفاز اول احداث این طرح که پیش بینی می شود ظرف یک سال عملیاتی شود، فضایی به زیربنای 4000 مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

مرکز ویژه آموزش مربی، فضاهای ورزشی، خوابگاه شبانه روزی، سالن اجتماعات، محل عرضه تولیدات هنرجویان و مسجد از دیگر امکانات این مجموعه آموزشی خواهد بود.

 


اشتراک گذاری