مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/09/08 05:14:42
کد خبر: 3843

پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزارشد

پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین به ریاست دکتر قفلی و باحضور حاج اکبر ابراهیمی نماینده وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره  جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز سه شنبه 8 آذر ماه سال 1401 در محل جامعه خیرین با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین ، مهندس جعفری مدیر عامل ، دکتر  تقی پور مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور ، حاج اکبر ابراهیمی نماینده وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین و اعضای هیات مدیره ( دکتر میرباقری ، حاج آقا شاه حسینی ، دکتر ملا احمدی  ، آقای شاهسوارانی ، رادمنش و خانم دانشمهر)  برگزارشد.

در ابتدای این جلسه مهندس دانشمهر  گزارشی از  اقدامات جامعه خیرین طی جلسه پنجاه و سوم و پنجاه و چهارم را ارائه داد و جلسه را با موضوع برگزاری  جشنوارها ی خیرین مدرسه ساز وارد دستور کار کرد.

دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان اظهار داشت : طی جلسه ای که  با آقای انصاری صاحب مجتمع تجاری ایران مال داشتیم ایشان ، با اشتیاق قول مساعد جهت همکاری با جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دادند.

آقای شاهسوارانی نیز در خصوص زمان برگزاری جشنوارهای گفت: باید نگرش نسبت به جشنوارها تغییر یابد و دغدغه های خیرین ، مسائل مربوط به نگهداری مدارس خیر ساز ، تامین اعتبارات دولتی در مدارس مشارکتی ، مدارس نیمه کاره و .. لحاظ  شود و زمان آن نسبت به شرایط اقلیمی  استان برنامه  ریزی شود.

وی با تاکید براینکه  کار خیرین کارقلبی است افزود: جشنوارهای خیرین مدرسه  ساز در اردیبهشت ماه، در استان مازندران برگزار می شود و رویکردهای جدیدی  در آن لحاظ خواهد شد که از شما دعوت می کنم حتما در آن حضور داشته باشید.

دکتر تقی پور مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز اذعان داشت: در بحث تقدیر از خیرین در جشنواره ها می بایست لوح تقدیر به امضای رئیس مجمع و استاندار برسد و سخنرانی مسئولین دولتی در این مراسم ها به حداقل برسد.

وی ادامه داد: در بحث فروش املاک مازاد بندی اضافه شود که  در آن فروش املاک و ساخت آن به نوسازی و بهره برداری  آن به آموزش و پرورش واگذار شود. 

مهندس جعفری هم در ادامه تصریح کرد: می بایست در سال یک بار مجمع عمومی برگزار شود که پیشنهاد می دهم تا آخر دی و یا اوایل بهمن ماه با حضور روسای مجامع ، مدیر عاملین و معاون مشارکت های برگزار شود.

وی ادامه  داد: با جلسه ای که با رئیس بیمارستان قلب تهران برگزار کردیم مقرر شد خیرین مدرسه ساز  به صورت رایگان ویزیت شوند.

دکتر میرباقری نیز ضمن تقدیر از خیر نیک اندیش کریم آشتیانی بابت ساخت مدارس  در استان فارس گفت: بهتر است زمان برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز را خود مجامع استان ها ،برنامه ریزی کنند .

وی ادامه  داد: متاسفانه یک فاصله اجرایی بین ادارات آموزش و پرورش و سازمان نوسازی وجود دارد که می بایست برای آن راهکار و مدیریتی ایجاد شود.

در پایان این جلسه اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه  و بویراحمد با حضور در جلسه هیات مدیره  جامعه  خیرین از مشکلات فضاهای آموزشی استان گزارشی را ارائه دادند .

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری