مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/08/17 07:23:12
کد خبر: 3808

ساختمان آموزشی خیرساز بانوی مدرسه ساز مریم کاشفی تقی پور در منطقه 18 تهران افتتاح شد

ساختمان آموزشی خیرساز مریم کاشفی تقی پور (در مدرسه امام سجاد (ع)) منطقه 18 شهر تهران با حضور جمعی از خیرین و دانش آموزان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، ساختمان آموزشی خیرساز مریم کاشفی تقی پور (در مدرسه امام سجاد (ع)) منطقه 18 شهر تهران با حضور کاظم دلیلی نایب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، امیر علیجانی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، پرنو رییس اداره فنی و حرفه ای آموزش و پرورش شهر تهران، هدایتی فر رئیس آموزش و پرورش منطقه 18، مهشید خاکبازنژاد مسئول دفتر نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه 18، مشتاقی نماینده بانوی مدرسه ساز مریم کاشفی و جمعی از خیرین و دانش آموزان افتتاح شد.

امیر علیجانی معاون آموزش متوسطه شهر تهران ضمن حضور در این مراسم و تقدیر از خیر گرانقدر این مدرسه، خانم مریم کاشفی اظهار داشت: انسان‌هایی که با کارهای خیر خود را به سمت و سوی حوزه آموزشی سوق می‌دهند، حقیقتا بهترین راه را انتخاب کرده‌اند، چرا که نهادی چون آموزش و پرورش زمینه‌ساز اندیشه و تفکرات یک جامعه است؛ تعلیم و تربیت درست و با کیفیت سبب آموزش صحیح فرزندان این سرزمین می‌شود که در آینده موجب پیشرفت و شکوفایی ایران عزیزمان در عرصه های مختلف خواهند بود. افزون بر این خیرین هم در نزد خدا به سبب اعمال خیر خود و هم در محضر مردم ضمن تلاش برای آبادانی کشور خود مورد احترام هستند.

در ادامه مراسم کاظم دلیلی نایب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، با بیان اینکه در گلستان علم و ادب افرادی هستند که باید به آنان به‌عنوان ناشر علم و ادب و فرهنگ احترام گذاشت گفت: «این افراد معمارانی هستند که در ساخت بناهای دانش فعالیت کردند. تمدن ایران ما تمدنی مثال‌زدنی است که با این علم و فرهنگ فرزندان برومندی در المپیادهای علمی ما را جزکشورهای مطرح دنیا قلمداد می‌کنند.»
او ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دکتر حافظی (رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور) و دیگر خیرین مدرسه‌ساز افزود: « امیدوارم دانش‌آموزان ما جوانان سرافرازی باشند که برای ایرانیان همیشه افتخار بیافریدند."وی گفت: ما باید همه به خصوص دانش آموزان را به جمع خیرین اضافه کنیم تا در توسعه این فرهنگ سهیم باشند.

 

اشتراک گذاری