مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/07/10 10:56:14
کد خبر: 3755

مجتمع آموزشی خیر ساز «محسن کمالی دهقان» در کرج افتتاح شد

وزیر آموزش و پرورش مجتمع آموزشی ۲۲کلاسه خیرساز «حاج محسن کمالی دهقان» را در کرج افتتاح کرد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به همراه مهراله رخشانی‌مهر در سفر یک روزه به استان البرز صبح امرروز پنجشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۱ همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدرسه ۲۲ کلاسه خیری «حاج محسن کمالی دهقان» را در شهرک رازی حصارک کرج افتتاح کرد.

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این مجتمع آموزشی، گفت: بنای دولت سیزدهم برمردمی سازی است که باید در تعلیم و تربیت جدی گرفته شود.

وی با اشاره به نقش مشارکت مردم در طرح‌های آموزشی و فرهنگی، افزود: آموزش و پرورش نیاز به مشارکت بالای والدین و خیرین دارد.

نوری اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص) پایه گذار نظام تربیتی بودند و در قرآن هم به این مهم اشاره شده است ، بنابر این رسالت ما در نظام آموزشی کشور سنگین است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان البرز یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان برای رفع مشکلات فضای آموزشی این استان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز هم امسال ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در این استان متعهد شده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: با نهضت مدرسه سازی که در استان البرز شروع شده در آینده ای نزدیک شاهد افزایش زیرساخت های آموزشی البته با مشارکت خوب خیرین خواهیم بود.

مدرسه خیر ساز ۲۲ کلاسه «حاج محسن کمالی دهقان» در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر گمربع و زیر بنای آموزشی ۱۸۰۰ مترمربع، با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی خانواده خیر نیک اندیش مدرسه ساز کمالی دهقان به یاد بود پدرشان «حاج محسن کمالی دهقان» در شهرک رازی حصارک کرج به بهره برداری رسید.

 
 
 
 

اشتراک گذاری