مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/07/02 05:55:19
کد خبر: 3750

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی

دکتر قفلی در پیامی آغاز سال تحصیلی 1402-1401 را به دانش آموزان و خیرین مدرسه ساز تبریک گفت .متن پیام در پی می آید.


بسمه تعالی

 

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد .به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور اندیشه و تفکر آراست و او را امانت دار ودیه الهی قرار داد.  با سلام و درود به اصحاب فکر ، فرهنگ ، پیشتازان علم ، معرفت و مهم تر از همه انسان های نیک اندیش و خیر که همواره دغدغه تعلیم و تربیت دانش آموزان را در سراسر کشور به ویژه در مناطق کم برخوردار داشته و با  احداث و تجهیز مدارس بستر علم آموزی را برای این عزیزان فراهم نمودند .

باردیگر فصل روشن مهر از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازهای آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژو  آغوش می گشایند .همانگونه که فروردین نودید بخش حیات مجدد طبیعت است ، مهرماه یاد آور شور شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پروردگان بینش است .

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به محضر جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان خلاق ، آینده سازان کشور ، خانوادهای فرهنگ دوست و خیرین گرانقدر مدرسه ساز تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

با نگاه به آینده روشن که دانش آموزان و شکوفه های بهار زندگی خانواده ، با اکسیر  دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را در نوردند و با پیوند علم و ایمان به قله های رفیع سلامت و بهروزی برسند .

امید است با مشارکت روز افزون خیرین محترم مدرسه ساز و مدرسه یار ،شاهد دست یابی به عدالت آموزشی و پرورشی و برخورداری همه دانش آموزان از فضا و تجهیزات استاندار در همه مقاطع تحصیلی باشیم .

 

 ناصر قفلی

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور 


اشتراک گذاری