مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/06/14 14:50:13
کد خبر: 3717

سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور:

مناطق کمتر برخوردار بستر مناسبی برای مشارکت بیشتر خیرین مدرسه‌ساز است

سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه شورای بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان خراسان جنوبی گفت: مناطق کمتر برخوردار بستر مناسبی برای مشارکت بیشتر خیرین مدرسه‌ساز است.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، شهره صادقی سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان هدف از سفر به استان خراسان جنوبی را بازدید و آگاهی از روند اجرای پروژه های خیرساز و بررسی مسائل و مشکلات موجود بیان نموده و خاطرنشان کرد: مطمئناً شهرستان‌های مرزی و کمتر برخوردار خراسان جنوبی نیاز به توجه بیشتر و در صورت امکان بستر سازی لازم برای مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی دارد، که زمینه سازی لازم برای انجام این مهم در حال انجام بوده و امید است شاهد رفع مشکلات در فضاهای آموزشی بیش از گذشته باشیم.

صادقی در جلسه‌ شورای بانوان خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارشی از تعهدات و خدمات خیرین مدرسه‌ساز در کشور، استان خراسان جنوبی را بستر مناسب توسعه مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت فضاهای آموزشی دانست و گفت: تلاش های همکاران در نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان منجر به کسب رتبه برتر استان در جلب و جذب خیرین و میزان تعهدات در جشنواره های سالیانه خیرین مدرسه ساز شده است.

وی به پویش های خیری در طرح آجر با آجر اشاره کرد و افزود: این طرح بستر خوبی برای جلب و جذب کمک های خرد خیرین بوده و از جمله پویش های اخیر که هم اکنون شاهد برگزاری آن هستیم پویش «صحن حرم مدرسه ام» بوده که هدف از جمع آوری این کمک های مردمی را ساخت مدارس استثنایی با امکانات آموزشی استاندارد دانست.

صادقی از جمله اقدامات مفید و طرح های در دست اقدام سازمان نوسازی مدارس کشور علاوه بر برگزاری پویش های خیری به مناسبت جلب و جذب کمک های خیرین و توسعه فرهنگ خیر و خیرخواهی به جمع‌آوری مدارس کانکسی مستقل تحت عنوان طرح شهید پناهی اشاره نموده که در همه استان‌های کشور در دست اجرا میباشد .

سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به نقش بی بدیل بانوان در ارتقای سطح مشارکت های مردمی چه به صورت مستقیم و چه به صورت تشویق سایر اعضای خانواده اشاره نموده و از تلاش‌های صورت گرفته در شورای بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان خراسان جنوبی تقدیر کرد.

وی در شهرستان بیرجند از پروژه های خیری پروژه 12 کلاسه دکتر گنجی، پروژه 12 کلاسه شهرک زعفرانیه، مدرسه 6 کلاسه فرشتگان اتیسم، مجتمع آموزشی تازه تاسیس حیات طیبه و مدرسه کوثر بازدید نمود.

صادقی همچنین با حضور در شهرستان زیرکوه کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه روستای فندخت را به زمین زد و از مدارس و پروژه‌های خیری پروین اعتصامی، ایثار، استخر دانش آموزی و مدرسه شبانه روزی این شهرستان بازدید کرد.

 
 
 
 

اشتراک گذاری