مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/06/08 09:31:26
کد خبر: 3701

تفاهم نامه مشارکت خیر مدرسه‌ساز «حاج اکبر ابراهیمی» در ساماندهی ۱۱۰ مدرسه کانکسی منعقد شد

تفاهم نامه مشارکت خیر مدرسه ساز «حاج اکبر ابراهیمی» در ساماندهی و ساخت ۱۱۰ مدرسه روستایی، به عنوان جایگزین مدارس کانکسی، با حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در راستای اجرای طرح «شهید دانش آموز رضا پناهی»، تفاهم نامه مشارکت «حاج اکبر ابراهیمی» بزرگ خیر مدرسه ساز کشور در ساماندهی مدارس کانکسی، با حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه که بین خیر نیک اندیش «حاج اکبر ابراهیمی» و «مهراله رخشانی مهر» معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، به امضا رسید، 110 مدرسه بر اساس تعداد دانش آموز (بالای ۱۵ دانش آموز) به عنوان جایگزین مدارس کانکسی در مناطق روستایی استان‌های لرستان، کردستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به صورت تمام خیری احداث خواهد شد.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اجرای طرح شهید «رضا پناهی» که بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و در راستای ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش، با هدف ساماندهی فضای کالبدی براساس شرایط اقلیمی و بومی طراحی شده است، در نظر دارد تا پایان سال مالی 1401،یعنی تا مهرماه سال آتی کلیه مدارس سنگی و کانکسی را که بالای 10 دانش آموز دارند، ساماندهی کند.

گفتنی است خیر مدرسه ساز حاج اکبر ابراهیمی تاکنون در ساخت 1000 کلاس درس در مناطق مختلف کشور مشارکت داشته است.


اشتراک گذاری