مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/05/18 07:35:40
کد خبر: 3664

دیدار با حاج اکبر ابراهیمی ،

نامی که کلمات و عبارتها در وصفش، آمار و ارقام در حجم فعالیتهای خیرخواهانه اش قاصرند

نام "حاج اکبر ابراهیمی" اعتبار، افتخار، و امید جامعه مدرسه سازی و خیرین کشور است. انسانی والا مقام که اگر عنوان شهید زنده مدرسه سازی و فعالیت های خیرخواهانه را در موردش بکار ببریم، سخن به گزاف نگفته ایم.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، خانم صادقی، سرپرست اداره مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور با حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز دیدار و گفتگو کرد.

نام "حاج اکبر ابراهیمی" اعتبار، افتخار، و امید جامعه مدرسه سازی و خیرین کشور است. انسانی والا مقام که اگر عنوان شهید زنده مدرسه سازی و فعالیت های خیرخواهانه  را در موردش بکار ببریم، سخن به گزاف نگفته ایم. کسی که فعالیتهای خیرخواهانه اش بی کران است. مدرسه سازی، آب رسانی به مناطق محروم، تحت پوشش قراردادن خانواده های کم برخوردار ، تامین هزینه دانش آموزان و...، تنها بخشی از باقیات و صالحات حاج اکبر است. 

در این دیدار صمیمی ایشان گزارشی از کارهای صورت گرفته در حوزه مدرسه سازی و آبرسانی در حال اجرا را بیان نمودند و از خداوند درخواست نمودند که مجالی دهد تا ثروتش را، که بدهی های خود می داند را ادا کند و با آرامش کامل به دیار باقی هجرت نماید. و مثل همیشه تاکید ایشان بر این جمله بود:"نگویید خداوند به مال ابراهیمی برکت ندهد، بگویید به دست دهنده ابراهیمی برکت دهد". ایشان دغدغه اصلی خود را  کمبود سرویس بهداشتی مناسب بخصوص درمدارس روستایی کشور بیان کردند و ابراز امیدواری نمودند که با دستور وزیر محترم آموزش و پرورش روند فعالیتهای مرتبط با این امر مهم تسریع یابد.

همچنین در این دیدار  سرکار خانم صادقی، سرپرست اداره مشارکتهای سازمان از تلاشهای آقای ابراهیمی در" ساخت هزار کلاس درس" و آبرسانی به هزار و هفتصد روستای کشور تشکر و قدردانی نمودند و ایشان را نمونه بارز انسانیت،تواضع ،فروتنی و دستگیر محرومان معرفی نمودند و برای ایشان آرزوی طول عمر با عزت و سعادت را از خداوند منان خواستار شدند. لازم به ذکر است دیدار با خیرین و تکریم از زحمات و تلاشهای آنها از برنامه های ثابت هفتگی حوزه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور می باشد، که ایشان را  جناب آقای صبری از کارشناسان حوزه مشارکتهای سازمان همراهی نمودند.

 


اشتراک گذاری