مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/04/21 09:24:20
کد خبر: 3624

تحقق اعتبار ۷۰میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز در سال ۱۴۰۰

استاندار همدان گفت : خیرین مدرسه‌ساز از ۶۰ میلیارد تومانی که در سال ۱۴۰۰ تعهد کرده بودند بیش از ۷۰ میلیارد تومان (یعنی بالاتر از سقف تعهد‌) را تحقق بخشیده‌اند.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان ، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در نشست هم‌اندیشی با اعضای انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان، گفت:  باید قدردان زحمات و خدمات خیرین مدرسه ساز بود.  بی‌شک گام برداشتن در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و محرومان توفیق بزرگ و سعادتی عظیم است.  

 
وی با اشاره به اینکه ،  ۳۰درصد مدارس کشور را خیرین‌ مدرسه‌ساز بنا کرده‌اند افزود:  در پروژه‌های سفر ریاست جمهور به استان همدان سهم قابل قبولی در بخش آموزش پیشنهاد شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: به جهت هم‌افزایی و هم‌اندیشی پذیرای تمامی خیرین از جای جای کشور در استان همدان خواهیم بود. 
 
وی ادامه داد:  مجمع خیرین در دوران اوج شیوع کرونا برای راه‌اندازی سیستم تهویه کلاس‌های درس مدارس عملکرد بسیار خوبی داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد. 
 
قاسمی‌فرزاد گفت :  تمامی ادارات خدمات‌رسان با نهایت توان باید همه ظرفیت‌های قانونی را برای کمک و تسهیل امور مربوط به مدرسه‌سازی در استان به کار گیرند.  
 
استاندار همدان تصریح کرد:  اراضی شهری که دارای ویژگی‌های لازم برای احداث مدرسه هستند شناسایی و متناسب با نیاز مناطق مختلف شهری در خدمت این امر خطیر و پر برکت قرار گیرد. 
 
وی با تاکید بر اینکه ، امر مدرسه‌سازی سابقه بسیار طولانی در استان دارد. اظهار داشت :  پروژه‌های نیمه‌تمامی که به نام خیرین عزیز وجود دارند باید در اولویت قرار گرفته و هرچه‌سریع‌تر به اتمام و بهره‌برداری برسد.
 
وی خاطر نشان کرد:  خیرین مدرسه‌ساز از ۶۰ میلیارد تومانی که در سال ۱۴۰۰ تعهد کرده بودند، تا اکنون که سال مالی آن‌ها به اتمام نرسیده، بیش از ۷۰ میلیارد تومان (یعنی بالاتر از سقف تعهد‌) را تحقق بخشیده‌اند.

اشتراک گذاری