مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/09/20 07:20:50
کد خبر: 36

یک بانوی نیکوکار خانه مسکونی خود را به آموزش و پرورش کرج اهدا کرد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: یک بانوی خیر کرجی در اقدامی خداپسندانه، خانه مسکونی خود را به آموزش و پرورش کرج اهدا کرد.


حسن مهرانی در گفت و گو با خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز افزود: خیر نیک اندیش مدرسه ساز "شرافت صداقت" با حضور در دفتر خانه ثبت املاک و اسناد رسمی کشور، یک دستگاه آپارتمان خود را به ارزش 2.5 میلیارد ریال واقع در مهرشهر کرج به نام وزارت آموزش و پرورش کرد..

وی تصریح کرد: این بانوی خیر منزل مسکونی خود را به نام وزارت آموزش و پرورش به منظور حمایت از تعلیم و تربیت در جامعه کرد..

مهرانی با اشاره به اینکه این بانوی خیر مهمترین انگیزه خود را از این حرکت معنوی و فرهنگی داشتن سهمی اندک در رشد علم و دانش ایران اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: بخش تعلیم و تربیت کشور نیاز به مشارکت بیشتر از سوی خیرین نیک انیش در البرز این ایران کوچک دارد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز بیان کرد: اقدام خیر خواهانه و خداپسندانه این بانوی خیر موجب شد تا آمار خیرین نیک اندیش در ساخت، تجهیز و توسعه مدارس در این استان از مرز 500 نفر نیز عبور کند.

مهرانی گفت: البرز در بخش ساخت و مقاوم سازی فضای آموزشی به منظور کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس های درس و ایمن سازی مدارس نیاز به مشارکت بیشتر خیرین نیک اندیش به ویژه در مناطق پر جمعیت شهری کرج و مهاجر پذیر در حاشیه شهر های این استان دارد.

به گفته وی استان البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

 


اشتراک گذاری