مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/04/04 18:12:24
کد خبر: 3589

آیین خشت گذاری آموزشگاه 10 کلاسه خیرساز در شهرستان ملارد

آیین خشت گذاری آموزشگاه 10 کلاسه خیرساز در شهرستان ملارد با حضورمسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عبدالملکی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد و جمعی از مسئولین در این شهرستان برگزار شد.


 
‎به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران آیین خشت گذاری آموزشگاه 10 کلاسه خیرساز در شهرستان ملارد با  حضورمسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، جابر کریمی فرماندار، سعید تیموری راد ،سرپرست آموزش و پرورش ،مرتضی عبدالملکی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد و جمعی از مسئولین و در این شهرستان برگزار شد.
آموزشگاه 6 کلاسه حضرت فاطمه زهرا(س) در فرامرزیه ملارد به همت خیرنیک اندیش حاجیه خانم فریده فرهمندخو، پیشکسوت فرهنگی و توسعه 4 کلاس درس آموزشگاه قدرت‌بیگلو روستای قشلاق ملارد به همت حاج سعید پورکاشانی و مهندس زهیری به صورت کاملا خیرساز ساخته خواهد شد.

 گفتنی است : این 10 کلاس درس با هزینه‌ای بالغ بر 67 میلیارد ریال و از منابع خیری ساخته و تا تابستان سال 1401 تحویل آموزش و پرورش می‌شود.»

شایان ذکر است : با توجه به افزایش روزافزون جمعیت این منطقه، تراکم بالا دانش‌آموزان و کمبود فضاهای آموزشی، اقدامات مدرسه‌سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است که با همت خیرین، آموزش و پرورش و سایر نهادها در حال افزایش است.


اشتراک گذاری