مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/04/01 21:23:40
کد خبر: 3583

خیرین نیک اندیش هزینه‌های ارسال تاج گل ترحیم را صرف مدرسه‌سازی می‌کنند

خیرین مدرسه‌ساز هزینه‌های ارسال تاج گل ترحیم ابوی وزیر آموزش و پرورش را صرف امر مدرسه‌سازی کرده و یک حرکت فرهنگی و نیکوکارانه ماندگار را آغاز کردند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور در اقدام فرهنگی ماندگاری هزینه‌های مربوط به تاج گل و پلاکارد تسلیت مراسم ترحیم درگذشت وزیر آموزش و پرورش را صرف امر خیر مدرسه‌سازی می‌کنند.

به دنبال پیام وزیر آموزش و پرورش، که از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و عموم مردم و آشنایان درخواست کرد از ارسال تاج‌ گل و پلاکارد تسلیت پرهیز نموده و در صورت تمایل نیز مبلغ مورد نظر را صرف امر خیر مدرسه‌‌سازی کنند، موجی از مشارکت در مدرسه‌سازی آغاز شد.

پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» فضای مناسبی را به منظور  جلب کمک‌های خرد مردمی در عرصه مدرسه سازی فراهم کرده است، و علاقه‌مندان به ساحت مقدس امام هشتم و نیک اندیشان می‌توانند، از این طریق وارد عرصه مدرسه‌سازی شده و ضمن ادای خیرات، سهمی را در آبادانی کشور و رفع محرومیت‌های آموزشی ایفا کنند.

مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در این مسیر پیش قدم شد و هزینه‌های اهدای تاج گل و پیام‌های تسلیت مراسم ختم پدر مرحوم وزیر آموزش و پرورش را به مشارکت در احداث یک باب مدرسه سه کلاسه به نام یکی از شهدای کشورمان در یکی از مناطق محروم این استان اختصاص دادند.

در ادامه نیز شماری از خیرین حقیقی و حقوقی به این حرکت فرهنگی پیوستند و با نیت شادی روح مرحوم «حاج اسدالله نوری» و تبلیغ سنت حسنه و صدقه جاریه مدرسه‌سازی کمک‌های خود را از طرق مختلف به ویژه درگاه پویش «صحن حرم، مدرسه ام» به آدرس ajorBajor.ir به این امر اختصاص دادند.

جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان‌های ایلام، خوزستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، سمنان و هرمزگان، و خیرین نیک اندیش حمیدرضا شاه حسینی نایب رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و رامین صدیقی نیکوکار مدرسه‌ساز مهابادی از جمله افرادی بودند که به این بهانه مبالغ قابل توجهی را به مدرسه سازی اختصاص دادند.

گفتنی است، عواید حاصل از پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» به نیت امام هشتم، صرف ساخت هشت مدرسه دانش آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور خواهد شد.خیرین مدرسه‌ساز هزینه‌های ارسال تاج گل ترحیم ابوی وزیر آموزش و پرورش را صرف امر مدرسه‌سازی کرده و یک حرکت فرهنگی و نیکوکارانه ماندگار را آغاز کردند.


اشتراک گذاری