مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/04/01 21:17:04
کد خبر: 3582

اتفاقی بزرگ در عرصه مدرسه‌سازی/ مشارکت در ساخت مدارس به جای ارسال تاج گل و پیام تسلیت

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: هزینه‌های تاج گل و پلاکارد تحریم درگذشت پدر وزیر آموزش و پرورش صرف مشارکت در امر مقدس مدرسه‌سازی می‌شود.


ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، با تسلیت درگذشت حاج «اسدالله نوری» ابوی گرامی وزیر آموزش و پرورش، از تصمیم هیات مدیره جامعه به منظور صرف هزینه تسلیت و ترحیم آن فقید سعید، در امر مدرسه‌سازی خبر داد.

وی گفت: همچنین در راستای ادای احترام به نیت خالصانه و همت بلند وزیر آموزش و پرورش در خدمتگزاری به آینده سازان میهن و تلاش شبانه روزی برای رفع محرومیت‌های آموزشی، و حمایت بی بدیل از نیک اندیشان عرصه مدرسه‌سازی که بر هیچکس پوشیده نیست، مدرسه‌سازی را بهترین ره توشه سفر اخروی می دانیم.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از آشنایان خانواده متوفی، عموم مردم و نیک اندیشان نیز دعوت کرد: به منظور مشارکت در امر مقدس مدرسه‌سازی، به پویش صحن حرم، مدرسه‌ام بپیوندند و به اندازه حتی یک آجر سهم خود را در گسترش عدالت آموزشی ایفا کنند.

قفلی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کرده و هزینه‌های مربوط به تاج گل و پیام‌های تسلیت را صرف مدرسه‌سازی و رفع محرومیت‌های آموزشی کنند.


اشتراک گذاری