مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/03/31 05:52:51
کد خبر: 3577

با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان انجام شد،

آغاز به کار کارگروه بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان

کارگروه بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور دکتر ملا احمدی آغاز به کار کرد


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۳/۳۰ کارگروه بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور بانوان عضو این کارگروه ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان در محل سالن اجتماعات مجمع برگزار گردید . 
 
در این جلسه هر کدام از اعضا دیدگاه های خود را در جهت تکریم و تجلیل از بانوان خیر مدرسه ساز عنوان کردند . همچنین اعضا این کارگروه در مورد روش‌های توسعه مشارکت بانوان در امر مدرسه سازی به تبادل نظر پرداختند . 
 
دکتر ملا احمدی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز ضمن تشکر از اهتمام ویژه بانوان در حوزه مدرسه سازی از اصلی ترین اهداف این کارگروه را توسعه و تعمیم فرهنگ مدرسه سازی در بین بانوان و نهادینه کردن این فرهنگ بین آحاد جامعه عنوان نمود . 
 
مهندس نسیمی مدیر کل نوسازی مدارس استان نیز ضمن تقدیر از پشتیبانی مجمع و اقدامات شورای بانوان خیر مدرسه ساز که در گذشته انجام شده است دقایقی در ارتباط با نقش بانوان و اهمیت جایگاه آنان در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه و تلاش برای احداث مدارس به ایراد سخن پرداخت . 
 
شایان ذکر است در این جلسه با رأی اعضا سرکار خانم کلباسی به عنوان مسئول و سرکار خانم صالحی به عنوان دبیر کارگروه انتخاب شدند .

اشتراک گذاری