مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/03/27 21:24:09
کد خبر: 3572

با حضور وزیر آموزش و پرورش ،

مدرسه خیری زنده یاد «منوچهر انصاری» در شاهین شهر افتتاح شد

مدرسه خیرساز زنده یاد «منوچهر انصاری» در شاهین شهر توسط وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به همراه مهراله رخشانی‌مهر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به شاهین شهر رفت، و مدرسه زنده یاد «منوچهر انصاری» را افتتاح کرد.

نوری اظهار کرد: یکی از وظایف دولت مردمی این است که زمینه را برای فعالیت خیرین مدرسه ساز فراهم کند. چرا که در این مدارس اثر تربیتی بیشتر است و دانش آموزان با معارف الهی آشنا شده و بعدها می‌توانند خلق ارزش کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تحصیل معارف الهی می‌تواند زمینه‌ساز تربیت و پرورش ظرفیت وجودی افراد در اصلاح و تأمین نیازهای جامعه باشد، گفت: شایسته است دانش‌آموزانی که در مدارس خیر ساز به تحصیل علم و دانش می‌پردازند بیش از سایر دانش آموزان با معارف الهی و عرفانی آشنا شوند. 

وی با بیان اینکه تعدادی از مدارس شهرستان‌شاهین شهر و میمه نیازمند اعتبارات برای بهره برداری هستند، افزود: با همراهی خیرین کارهای خوبی در حال انجام است.

مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد «منوچهر انصاری» در زیربنای ۱ هزار و ۸۰۰ مترمربع با مشارکت دو خیر مدرسه‌ساز و صرف اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و دارای امکاناتی نظیر کارگاه، کتابخانه، نمازخانه، زمین ورزشی و ... است


اشتراک گذاری