مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/03/27 20:29:55
کد خبر: 3570

«علی مناف‌زاده» مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی درگذشت

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درگذشت نابهنگام مهندس«علی مناف‌زاده» مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی را تسلیت می گوید.رئیس سازمان نوسازی مدارس نیز در پی درگذشت زنده یاد مهندس مناف زاده پیام تسلیتی صادر کرد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت ناگهانی زنده یاد «علی مناف‌زاده» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی، پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام"

با کمال تاثر ضایعه درگذشت نابهنگام مهندس «علی مناف زاده» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی موجب تالم و تاسف عمیق اینجانب شد.

مهندس مناف‌زاده ترجمان درخشانی از تعهد، تخصص و تجربه در کنار پویایی و انرژی جوانی بود که در مدت کوتاه  مسئولیت اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی تلاش وافری در عرضه خدمات ماندگار به جامعه تعلیم و تربیت این استان نشان داد.

حضور فعالانه و جهادی در عرصه مدرسه‌سازی و پیگیری اجرای پروژه‌ها بیانگر تعهد، توانمندی و مسئولیت پذیری ایشان بود که شاهد آن تلاش خستگی‌ناپذیر در رفع مشکلات فراوان استان آذربایجان غربی در سرانه فضاهای آموزشی و اهتمام در جهت کاهش مدارس فرسوده استان است.

غمگینانه درگذشت این همکار ارجمند را به خانواده معظم ایشان، همکاران استان آذربایجان غربی و بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند رحمان، برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

مهراله رخشانی‌مهر
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

 
 
 
 

اشتراک گذاری


1 نظر
n
2022-06-19 21:15:36

بارحمت الهی ودرخواست غفران ٪علت فوتش؟؟؟