مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/03/18 19:50:04
کد خبر: 3556

آئین خشت گذاری مدارس خیر ساز «حاج محمد پورکاشانی» در شهرستان ری برگزار شد

مراسم خشت گذاری مدارس خیرساز ناحیه یک و دو شهرری با حضور خیر ارجمند حاج سعید پورکاشانی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران صبح امروز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی  مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران، در راستای اشاعه فرهنگ و عمل خیر مدرسه سازی در حوزه شهرستانهای استان تهران، عملیات آغاز احداث چندپروژه آموزشی برگزار شد.
 
این مراسم با حضور( زمانی )فرماندار  شهرستان ری، آقایان (زارعی) رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت (زینت بخش) معاون فرماندار   (خسروآبادي، صالحی) روساي شورای اسلامی قیامدشت و بخش خاوران، (مسعود بهرامی) مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، (مجید پیروزان) مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران (حبیبی) معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ،(محسن نوروزیان، یعقوب ایمانی) مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرری ،(حاج امیری )امام جمعه (اکبری و شب کوکا) بخشدار و فرج دهیار برگزار شد.
 
شایان ذکر است، مدرسه ۱۲کلاسه زنده یاد حاج محمد پور کاشانی در زمینی  به مساحت ۱۵۰۰متر مربع در روستای محمود آباد ناحیه یک ری، مدرسه ۹کلاسه زنده یاد حاج محمد پورکاشانی در زمینی به مساحت  ۱۳۰۰ متر مربع در خیابان خانلری، مدرسه ۳کلاسه زنده یاد حاجیه خانم فاطمه حجره در زمینی به مساحت ۲۱۵متر مربع در خیابان سعید منتظری ناحیه دو ری، مدارس احداثی و مدرسه شش کلاسه زنده یاد حاجیه خانم فاطمه حجره در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در محله چشمه علی ناحیه یک ری مقاوم سازی و تجهیز خواهد شد.
 
حمید زمانی در حاشیه این مراسم، مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاهای آموزشی را یک سرمایه گذاری با ارزش های بیشمار مادی و معنوی دانست و گفت: امروزه این یک امر اثبات شده می باشد که هرگونه هزینه درجهت توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی به نوعی سرمایه گذاری در جهت ساخت آینده یک جامعه می باشد که رشد و تعالی یک جامعه و سعادت مندی افراد آن در گرو اقدامات آموزشی و پرورشی بوده که پیش نیاز این موضوع ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و مدارس می باشد.
 
 
ساخت یک مدرسه از محل جذب اعتبارات دولتی در شهرستان ری
 
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین ، در این آیین از ساخت یک مدرسه از محل جذب اعتبارات دولتی در این شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری