مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/03/16 21:21:12
کد خبر: 3554

وزیر آموزش و پرورش در همدان:

زمینه مشارکت خیرین مدرسه‌ساز باید تسهیل شود

وزیر آموزش و پرورش در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، گفت: زمینه‌های مشارکت خیرین مدرسه‌ساز باید تسهیل شود، زیرا آن‌ها بدون منت، برای ما کار انجام می‌دهند.


 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان ضمن قدردانی از تلاش و مشارکت بی نظیر خیرین مدرسه‌ساز، گفت:ما کاری برای خیرین انجام ندادیم آن‌ ها بدون منت، برای ما کار انجام می‌دهند و زمینه مشارکت و کار خیرین مدرسه‌ساز باید تسهیل شود.

وی تصریح کرد: بر اساس مشی دولت، می‌توانیم برای این کارها مجوز بگیریم و هر سال در بودجه با تامین اعتبار مناسب و بندهای قانونی مشکلات خیرین را حل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به سفر خود به قم، خاطر نشان کرد: در مراسم کلنگ زنی آنجا بچه‌هاو فرزندان خیرین، کلنگ ساخت مدرسه را زمین می‌زنند که حرکت جالبی بود و باید خیرین و فرهنگ خیری را گسترش دهیم.

وزیر آموزش‌ و پرورش با تاکید بر اینکه کار خیرین نباید در انجام امور مدرسه سازی مشکلی داشته باشند، افزود: آمادگی میزبانی برگزاری جلسات خیرین خارج از کشور همدان را داریم.

نوری همچنین خاطر نشان کرد: در نظر داریم که تعدادی از کلاس‌های هنرستانی‌ها در کنار شهرک‌های صنعتی تشکیل شود تا زمینه کار عملی و کارآموزی بهتر برای هنرجویان فراهم آید.

در پایان نیز وزیر آموزش و پرورش از سه نفر از خیرین مدرسه‌ساز استان تقدیر کرد.


اشتراک گذاری