مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/02/28 09:11:34
کد خبر: 3513

تفاهم‌نامه همکاری جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد

تفاهم‌نامه ارتقای همکاری‌های جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با وزارت آموزش و پرورش در اصفهان امضا شد.


 تفاهم‌نامه ارتقای همکاری‌های جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

این تفاهم‌نامه که به امضای ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش رسید بر ارتقای سطح مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور و مصوبات هیات دولت و شورای عالی آموزش و پرورش برای تقویت و گسترش مشارکت خیّرین در امر مدرسه سازی مدرسه یاری و مدرسه داری به ویژه در مناطق محروم و نیازمند تاکید دارد.

تقویت و توسعه کمی و کیفی مشارکت جامعه بزرگ خیّرین در زمینه‌های مدرسه‌سازی، مدرسه یاری، و مدرسه‌داری در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، توانایی ها و امکانات یکدیگر به منظور گسترش عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش و افزایش تعهدات مالی خیّرین به میزان 100 در صد در سال‌های اول و دوم و 50 در صد در سال‌های سوم و چهارم موضوع اصلی این تفاهم‌نامه است.

راهبری، هماهنگی، برنامه‌ریزی و اهتمام به اجرای تفاهم‌نامه و نظارت بر آن به عهده طرفین تفاهم نامه است که از طریق کارگروه اجرایی تفاهم‌نامه انجام می‌شود. 

آنجا که جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور به‌عنوان بزرگترین تشکل مردم نهاد کشور و نهاد فرهنگی برآمده از آرمان های انقلاب اسلامی، توانسته است زمینه مشارکت حداکثری نیکوکاران و خیّرین را در صحنه ساخت و ساز مدارس فراهم آورد و  بیش از 135 هزار کلاس درس را تقدیم کودکان و نوجوانان این مرز و بوم کرده است


اشتراک گذاری