مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/02/28 07:30:36
کد خبر: 3509

با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛

بزرگترین مدرسه خیر ساز تخصصی اوتیسم کشور در اصفهان افتتاح شد

بزرگترین مدرسه خیر ساز اوتیسم کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به بهره برداری رسید .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،مجتمع آموزشی «مهر آفرین» به عنوان بزرگترین مدرسه تخصصی اوتیسم کشورکه توسط خیرین مدرسه ساز  «زنده یاد حاج محمد سلامتیان»، «حاج حسن حدادی»، «حمیدرضا سلامتیان» احداث شده است بعد از ظهر  سه‌شنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ توسط وزیر آموزش و پرورش و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در اصفهان افتتاح شد.

در این مراسم دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دکتر مجتبی ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ، اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور ،مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز و مدیر عامل مجمع خیرین اصفهان ، استاندار و رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و مسئولین آموزش و پرورش و جمعی از خیرین حضور داشتند.

 «یوسف نوری»  در آئین افتتاح بزرگترین مدرسه تخصصی اتیسم کشور در اصفهان، اظهار کرد: حضور در مدارس با نیازهای ویژه، آدمی را به یاد قیامت، کارهای انجام نشده و ترک فعل درخصوص این دانش‌آموزان می‌اندازد و اکنون نیز جبران این قصورها کار مشکلی است.

وی با قدردانی از خیران که این فضای آموزشی را برای دانش آموزان ساخته و تجهیز کردند، افزود: از سوی معلمان و دانش آموزان از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم این خیر ادامه داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان خواست این کارهای تربیتی را ببینید و به نسل بعد منتقل کنند و گفت: مردم را بازدید این پروژه‌ها بیاورید تا بدانند چه کسانی و با چه هدفی این فضاهای آموزشی را ساخته است.

وی مشارکت خیران در توسعه و تجهیز مدارس را اصل تربیت دانست و تصریح کرد: این حرکت همان تحولی است که باید برای رسیدن انسان به کمال، انجام شود. خیران گوهر جامعه هستند و امیدوارم کار خیرشان پربرکت و فراوان شود.

 گفتنی است : مجتمع آموزشی ۲۲ کلاسه «مهر آفرین» با ۳ هزار و ۵۰۷ متر مربع زیربنا، در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۹۰۷ متر مربع با مشارکت خیرین نیکوکار «زنده یاد حاج محمد سلامتیان»، «حاج حسن حدادی»، «حمیدرضا سلامتیان» احداث شده است و دارای فضاها و امکاناتی نظیر سالن همایش، زمین چمن مصنوعی، سالن غذاخوری، اتاق‌های تاریک، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، ورزش، کار درمانی، بازی درمانی، بهداشت، مشاوره، سایت رایانه و کارگاه‌های آموزشی است.


اشتراک گذاری