مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/02/15 16:47:26
کد خبر: 3487

به همت خانواده خیری شهید غفوری و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور انجام شد،

بهره برداری از دبیرستان 12 کلاسه در یزد

بهره برداری از مدرسه خیری شهید محمد حسین غفوری در شهرستان اشکذر باحضور معاون اجرایی رئیس جمهور،استاندار ،مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان اشکذر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد،

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در این آیین ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت:مدرسه بستر سازی برای تعلیم و تربیت و تهذیب نفس دانش آموزان است. 
وی افزود:  علامه شهید استاد مطهری فیلسوفی گرانقدر، عالمی وارسته و معمار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
سید صولت مرتضوی بیان داشت: توفیق نصیبم شد تا مصادف با ایام فرخنده عید سعید فطر خدمت مردم عزیز،نجیب، سرافراز و کوشای استان یزد برسم  و از نزدیک با خیرین بزرگوار دیدار داشته باشم و از اقدمات خیرخواهانه ای که از سوی این عزیزان در این شهرستان در قالب ساخت بیمارستان حضرت زینب کبری(س) و آموزشگاه خیری شهید غفوری صورت گرفته بازدید داشته باشم. 
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خانواده شهید غفوری  خانواده ای است که در دوران دفاع مقدس با دادن جان جهاد کرده اند و جگر گوشه شان را برای دفاع از این مرز و بوم عازم جبهه های نبرد نمودند تا چشم طمع جهانخواران را از این مملکت باز بدارند و پس از آن به جای مطالبه گری به عنوان خانواده شهید، آنچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشته و برای خدمت به فرهنگ این مرز و بوم تقدیم کردند.
معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در ادامه استاندار یزد را از استانداران موفق ،متدین ،با برنامه، مدیر و مدبر در سطح کشور برشمرد و گفت: در این مدت زمانی که دکتر فاطمی سکاندار مدیریت ارشد استان شد، سند تحول را در 12 محور تدوین کرد و امور جاری استان و پروژه های عمرانی را به درستی مدیریت می کند.
وی در ادامه از نمایندگان موثر و سختکوش استان به عنوان نمایندگان شاخص در سطح کمیسیون های مجلس به عنوان رئیس و نائب رئیس تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است: این آموزشگاه 12 کلاسه در مساحت  سه هزار و هشتصد متر مربع و زیر بنای هزار و نهصد متر مربع به عنوان دبیرستان دوره اول پسرانه با مشارکت خانواده خیری شهید غفوری در سال 90 آغاز و با تخصیص اعتبار 80 میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در سال 98 تکمیل و امروز به بهره برداری رسید

اشتراک گذاری