مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/02/01 19:31:11
کد خبر: 3467

آیین خشت گذاری آموزشگاه ۶ کلاسه زنده یاد خداقلی بیات در روستای اخترآباد

با حضور مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مسئولین و خیرین آموزشگاه ۶ کلاسه خیرساز در روستای اخترآباد شهرستان ملارد خشت گذاری شد.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، در آیین خشت گذاری آموزشگاه ۶ کلاسه خیرسازی در شهرستان ملارد، مسعود بهرامی مدرسه سازی را خیری مستمر خواند که نسل ها را بیمه می کند و اذعان داشت:  هر عمل خیری را اجر و پاداشی است که مدرسه سازی ، خیری است مستمر و با دوام که نسل ها را بیمه میکند و اجر و منزلت آن تا زمانی که تعلیم و تربیت در آن صورت می گیرد پابرجا خواهد بود.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تقدیر از نیک اندیشی و همت خیرین مدرسه ساز، فضاهای آموزشی را یکی از ارکان اساسی آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: فضای آموزشی مطلوب حق دانش آموزان است و آموزش و پرورش با تمام توان سعی در ایجاد فضاهای آموزشی استاندارد و مناسب دارد و در این مسیر خیرین نیک اندیش خدمات شایانی را ارائه کرده و بازوی توانمندی برای دستگاه تعلیم وتربیت بوده اند.
 
شایان ذکر است آموزشگاه ۶ کلاسه زنده یاد خداقلی بیات به همت فرزندش خیرنیک اندیش اسفندیار بیات در روستای اخترآباد با حضور مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، حسین حق وردی نماینده شهرستان های ملارد، شهریار و قدس، جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد، طیب رضایی فر مدیر آموزش و پرورش، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز ملارد و جمعی از خیرین، مسئولین و معتمدین روستا خشت گذاری گردید.
 
اسفندیار بیات پیشتر نیز آموزشگاه ۹ کلاسه ای به نام زنده یاد مارال بیات در روستای مهردشت با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ساخته که به زودی به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری