مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/01/30 18:11:18
کد خبر: 3461

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر؛

شهرستان اسلامشهر هم اکنون نیازمند ۲۵ مدرسه می باشد

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در نشست صمیمی با معاون مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران گفت: شهرستان اسلامشهر هم اکنون نیازمند ۲۵ مدرسه می باشد.


 
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در نشست صمیمی با معاون مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران گفت: شهرستان اسلامشهر هم اکنون نیازمند ۲۵ مدرسه می باشد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، هادی سپهری کیا نماینده و معاون مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران در ابتدای این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک به مناسبت انتصاب اکبر قنبری به سمت سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر که این انتصاب را توفیق خدمتگذاری از جانب خداوند دانست و برای وی آرزوی موفقیت و سعادت نمود.
اکبر قنبری سرپرست مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، زنده یاد حاج سیدهادی موجانی رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران و تمامی خیرین نیک اندیش و عزیزانی که به رحمت الهی شتافتند و از حمایت های ویژه خیرین مدرسه ساز، زحمات ارزشمند مجید پیروزان مدیرعامل و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان و تمامی همکاران اداره کل نوسازی مدارس به امورمقدس مدرسه سازی در جهت آماده سازی فضای تعلیم و تربیت برای دانش آموزان این مرزوبوم تقدیر و تشکر می نمائیم.
وی افزود: شهرستان اسلامشهر دارای جمعیت بالغ بر ۹۲ هزار دانش آموز و تراکم بالای کلاس مدارس در بیشتر مناطق این شهرستان، مهاجرت معکوس از شهر تهران به شهرستان و افزایش اتباع خارجی در منطقه هم اکنون نیازمند ۲۵ مدرسه ۱۵ کلاسه و ۵ پروژه خیرساز در دست ساخت می باشد.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اهمیت جذب خیرین مدرسه ساز، اذعان داشت: این کار علاوه بر این که ما را در ساخت مدارس کمک می کند، باعث اشاعه فرهنگ کارخیر و مشارکت اجتماعی نیز می شود.
وی با بیان اینکه اکنون باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه مباحث نوین آموزش و پرورش بیش از پیش استفاده کنیم، افزود: به جای پرداختن به کمیت ها باید به سمت ارتقای کیفیت مدارس حرکت کنیم و در راستای بحث کیفیت سازی به موضوعاتی همچون ارتقای سطح علمی و فنی دانش آموزان، آزمایشگاه های مدارس، کارگاه های تخصصی مدارس و غیره بپردازیم.
قنبری در پایان از حضور تمامی خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در کنار آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و شهرستان اسلامشهر را نیازمند توجه جدی از سوی خیرین است.
گفتنی است این دیدار باهدف بررسی اقدامات خیرین نیک اندیش در جهت تحقق اهدای زمین و ساخت مدارس خیرساز، پروژه های خیرساز در دست ساخت و جذب خیرین برگزار شد.
شایان ذکر است در این دیدار اکبر قنبری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، هادی سپهری کیا نماینده و معاون مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران و موسی پور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر حضور داشتند.

اشتراک گذاری