مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/01/30 17:58:11
کد خبر: 3460

شاهکاری از صنعتگران و فعالان اقتصادی اصفهان ،

امضا "تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار کارخانه ها

صنعتگران و فعالان اقتصادی اصفهانی در حرکتی کریمانه و ستودنی با امضا "تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت" شاهکاری دیگر از خود بر جای گذاشتند.


 
به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی تکریم خیرین "آیین سپاس همدلی" مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضوراستاندار اصفهان ، خیرین مدرسه ساز و جمعی از فعالان اقتصادی استان برگزار گردید . 
 
دکتر مرتضوی استاندار اصفهان در این مراسم با تشکر از مجمع خیرین مدرسه ساز استان به جهت اقدامات ارزنده چند ماهه اخیر مهم ترین و اولویت دار ترین شورای فرهنگی استان را "شورای آموزش و پرورش" و فرزانه ترین مجمع استان را "مجمع خیرین مدرسه ساز استان" عنوان نمود . 
وی با اشاره به مشکلات استان اصفهان در زمینه ی فضاهای آموزشی ، تراکم دانش آموزان در مدارس و وجود کلاس های سنگی و کانکسی را از مشکلاتی دانست که با مشارکت خیرین مرتفع خواهد شد . 
استاندار اصفهان همچنین از برنامه ریزی در جهت جذب اعتبارات لازم در سفر ریاست محترم جمهور به اصفهان در راستای رفع بخشی از این مشکلات خبر داد . 
وی در پایان صحبت های خود ضمن اشاره به بیکاری جوانان علی الخصوص جوانان تحصیل کرده یکی از بهترین راههای رفع چنین مسائلی را ایجاد هنرستان های در جوار صنعت و تربیت نیروی کاری متخصص عنوان کرد . 
 
در بخش دیگری از این مراسم دکتر مجتبی ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان خبر از ساخت روزی یک کلاس درس توسط خیرین در طول 22 سال فعالیت این مجمع و رشد 300 درصدی انعقاد توافقنامه در ماه های اخیر  خبر داد .
وی در بخش دیگری از صحبت های خود از ساخت مدارس بر اساس نیاز سنجی جامعه و منطقه خبر داد و لازمه توسعه صنعت کشور را حرکت در جهت ساخت هنرستان های در جوار صنعت دانست .
وی همچنین از قول وزیر آموزش و پرورش جهت ساخت 4 هنرستان دانش بنیان در استان در سفر اخیر به اصفهان خبر داد . 
 
گفتنی است :ساخت "هنرستان در جوار صنعت" از برنامه های مورد توجه در دوره دهم هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان است .

اشتراک گذاری