مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/12 13:52:44
کد خبر: 345

به همت خیرین مدرسه ساز شهر تهران انجام شد؛

کلنگ زنی مدرسه خیرساز روستای ارجستان از توابع استان اردبیل

کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه 3 کلاسه خیرساز روستای ارجستان از توابع بخش سبلان شهرستان سرعین استان اردبیل ،در سال جدید با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و خیران مدرسه ساز به زمین زده شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ سید غلامحسین گنجی مدیر آموزش و پرورش سرعین در مراسم کلنگ زنی این پروژه آموزشی گفت: خانواده خیران مدرسه ساز به عنوان فرهیختگان جامعه با پیشنیه فرهنگی خود همواره نقش مهمی در توسعه علمی، فرهنگی و توسعه فضاهای آموزشی با احداث مدارس خیرساز در این شهرستان داشته اند و از این رو شایسته تکریم هستند.
وی با بیان اینکه مشارکت خیرین همواره مددیار دولت در حل مشکلات آموزش و پرورش بوده است، افزود: در دو سال اخیر با همت دولت و مشارکت خیرین اغلب مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان حل شده است و تعداد اندکی از کلاسهای درس این شهرستان وجود دارد که با کانکس اداره می شوند که امید است در آینده نزدیک با همت مسئولین و مشارکت خیرین با مدارس کانکسی خداحافظی کنیم.
گفتنی است: این پروژه با زیربنای 188 متر مربع  و  3  کلاس درس با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط  صنف اغذیه فروشان تهران ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان خواهد شد.
نزاکت الهیاری

اشتراک گذاری