مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/01/17 08:38:12
کد خبر: 3437

آغاز نهضت هنرستان سازی در استان اصفهان

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان به مناسبت شروع سال جدید با رئیس و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان دیدار کرد.


مهندس مجید نسیمی، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان با تبریک شروع سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: به لطف خداوند و همت و تلاش همه عزیزان سال گذشته، سال پر خیر و برکتی بود، به طوری که یک روز در میان توافقنامه ساخت مدرسه با خیرین مدرسه ساز استان منعقد می‌شد و برنامه ریزی هایی نیز برای اقدامات ویژه انجام شده است.
وی با اشاره به نگاه جدید آموزش و پرورش و حرکت به سمت آموزش فنی حرفه‌ای، گفت: بر اساس این نگاه باید تلاش کنیم فضاهایی فراهم کنیم که دانش آموزان در کنار تحصیل، فن و حرفه‌ای نیز بیاموزند.
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه باید هنرستان‌ها در کنار کارخانجات و شهرک‌های صنعتی احداث شود، تصریح کرد: اگر فضای آموزشی در کنار کارخانجات و شهرک‌های صنعتی ایجاد کنیم، کارگاه واقعی در کنار فضای آموزشی خواهیم داشت و دانش آموزان در محیط واقعی آموزش می‌بینند، ضمن اینکه صنایع نیز می‌توانند نیاز خود را به آموزش و پرورش اعلام کنند و آموزش و پرورش بر اساس نیاز موجود برای آموزش برنامه ریزی و فضای مورد نیاز ایجاد کند. 
وی اظهار امیدواری کرد استان اصفهان بتواند جزو استان‌های پیشگام در گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور باشد.

اشتراک گذاری