مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/01/15 21:38:37
کد خبر: 3436

مدرسه روستای «گواتامک» به همت خیرین و جهادگران مدرسه‌ساز احداث شد

مدرسه سه کلاسه محمد رسول الله (ص) روستای گواتامک، با همت خیرین و تلاش «جهادگران مدرسه‌ساز» احداث شد و پذیرای دانش آموزان است.


 میثم حاجی‌پور مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت مدرسه گواتامک، اظهار کرد: در مهرماه سال 1399 بود که کلیپی در فضای مجازی منتشر شد، مبنی بر اینکه تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه روستایی در استان سیستان و بلوچستان نیاز به توسعه فضای آموزشی دارند.

وی ادامه داد: در همان زمان با همراهی تعدادی از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در محل این مدرسه حاضر شدیم. این مدرسه در روستای گواتامک شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان واقع است و مسیر سخت و دسترسی صعب العبوری داشت. البته یک کلاس درس کانکسی در این روستا وجود داشت که به علت افزایش جمعیت، نیازمند فضای آموزشی بیشتری بودند.

حاجی‌پور اضافه کرد: با همت خیرین مدرسه‌ساز که به صورت داوطلبانه در این منطقه حاضر شده بودند، یک باب مدرسه سه کلاسه با تلاش «جهادگران مدرسه‌ساز» احداث و دانش‌آموزان در مدرسه‌ای نوساز به تحصیل می‌پردازند.

وی تصریح کرد: اکنون مدرسه 3 کلاسه محمد رسول الله (ص) روستای گواتامک پذیرای دانش‌آموزان است و ان‌شاءالله با تحصیل در این مدرسه آینده ساز کشورمان باشند.


اشتراک گذاری